zdroj:
tisková zpráva
Zkušené studio Nival Interactive je tedy se svou prací hotovo a výsledný produkt dodá na americký trh 28. září, zatímco hráči v Evropě si musí počkat do poloviny října a ti v ČR přibližně do konce října na verzi s českými titulky od Cenegy (předobjednávka z GameShopu za 1099 Kč).
Pokud jste nějakou náhodou minuli starší rozhovor a preview, připomeňme v řeči čísel, že Blitzkrieg II na novém 3D enginu přinese tři kampaně za Američany, Rusy a Němce čítající přes 75 misí (včetně editoru), 10 multiplayerových map a více než 250 historicky věrně zpracovaných jednotek. Recenzi anglické verze si budete moci přečíst v příštím GameStaru (23.9.), kdežto náš autor Bergy čeká až na lokalizovanou podobu hry. Nicméně nepřijdete zkrátka, neboť v brzké době publikujeme Jírovy dojmy z testování nedávného dema - viz úryvek:
-
Hlavní změnou v bojích samotných je začlenění posil. Ty si můžete kdykoliv přivolat ze speciálního menu (tedy úplně kdykoliv ne – možnost přivolání se vždy chvíli „nabijí“ a navíc vám postupně docházejí body, za které si rezervy přivoláváte), a je jen na vás, zda-li si povoláte na pomoc tanky, pěchotu nebo třeba bombardéry. Posily se objeví v jednom z vašich táborů, což přidává do hry další strategický prvek: nutnost tyto základny obsazovat. Je samozřejmě příjemnější, když se vám čerstvé síly objeví co nejblíže u fronty, než někdo daleko v zázemí.
Kromě jiného posily také znamenají, že se můžete těšit na mnohem masovější bitvy a tedy drobet jiný styl hraní než v jedničce. Třeba mise za wehrmacht je toho jasným důkazem – desítky tanků a dělostřelectva na obou stranách je zárukou pořádné bitevní vřavy. Kromě toho, že v tomto scénáři máte k dispozici téměř třicet možností na přivolání posil (což je dohromady skoro sto tanků!), se navíc po vašem boku bitvy účastní ještě další, vámi neovládané německé stroje. Jejich postup je do značné míry naskriptovaný; když například zaútočíte na vesnici, přidají se k vám a pomohou vám v ofenzívě... [více v dojmech z dema brzy]