Autor: Korgull Publikováno: 28.července 2004 |
![]() ![]() ![]() Kde jste hledali inspiraci? Navštívili jsme Londýn, abychom pořídili tisíce fotografií, nadýchali se stejného vzduchu, jaký dýchal Holmes a na vlastní kůži pocítili atmosféru viktoriánské doby. Jinak to byly tři hlavní pohnutky, které nám daly inspiraci pro vytvoření této hry: 1) Žánr - milujeme adventury a Sherlock Holmes je skvělým námětem, se kterým se dá pracovat, pokud jste skutečným fanouškem záhad a práce detektiva. 2) Styl - moc se nám líbí viktoriánský sloh a já osobně zbožňuji Anglii. Za časů vlády královny Viktorie byla Anglie na vrcholu a i teď je to tam všude cítit. V jejich elegantním, sebevědomém postoji, ve velikosti jejich království, v kvalitě jejich pohovek a samozřejmě také v jejich literatuře. Asi je vám jasné, že pro každou adventuru je velmi důležitá grafika a rekonstrukce té pravé viktoriánské atmosféry v naší hře je extrémně vzrušující výzva! 3) A hlavní důvod - vyrábíme jen takové hry, jejichž hraní je zajímavé i pro nás samotné. Co nám můžete prozradit o příběhu? ![]() V květnu 1897 přichází Sherlock Holmes v doprovodu Dr. Watsona na party v Sherringford Hall, organizovanou sirem Melvynem Bromsbym, stavebním magnátem. Všichni hosté byli pozváni, aby přivítali jeho dceru Laviniu, která se právě vrátila do Anglie. Ve skutečnosti sem však byl Sherlock Holmes přitahován spíše slavnou zpěvačkou Galliou, která zde měla během recepce zazpívat. Proslýchá se, že během svého otevřeného proslovu chtěl hostitel oznámit něco velmi důležitého, něco, co se vztahovalo k budoucnosti jeho podnikání. Je 23:00. Lidé se mačkají okolo baru. Sir Bromsby se objevuje v doprovodu svého kolegy a spolumajitele firmy Hermanna Grimblea. Zaujímá místo na pódiu. Sir Bromsby, sotva začal vítat své hosty, se najednou skácel na podlahu. Je vidět tmavá rudá skvrna na jeho smokingu, přímo tam, kde je srdce... Hosty popadá panika. Lavinia Bromsbyová běží ke svému umírajícímu otci... Holmes se rozhodl rychle jednat, nečekat, až přijde policie. A Pátrání začíná... Proč byl Sir Bromsby tak ustaraný před svým proslovem? Lavinia Bromsbyová, jeho milovaná dcera, je skutečně tak nevinná? Kdo a co byl zač onen vrah pokoušející se zakrýt tuto vraždu? S kolika postavami ve hře přijde hráč do styku? Ve hře je 40 postav a 3 hodiny různých dialogů. To vše se odehraje ve 40 různých scénách a lokacích jako Baker Street, Sherringford Hall, lesy, zbořeniště, Richmond Abbey, cementárna, a mnoho dalších míst. ![]() ![]() ![]() Bude řešení hry lineární nebo nelineární? Hra je to lineární - jak víte, existuje jen jedna pravda. Podařilo se nám ale najít třetí východisko z lineárnosti a nelineárnosti. Hráč totiž bude shromažďovat během svého vyšetřování mnoho různých vodítek rozdělených do 4 kategorií: věci (vlasy, prach, pudr, aj.), zprávy - všechny poznámky a pozorování udělaná během vyšetřování (otisky bot, pocity, atd.), svědecké výslechy (kdo co řekl) a další dokumenty (vč. fotografií, aj.). ![]() Je hra čistou adventurou nebo bude obsahovat také nějaké akční prvky? Hra je vyšetřováním ve stylu Sherlocka Holmese. Ve všech jeho 60 dobrodružstvích Sherlock použil svou pistoli jen dvakrát a párkrát někoho i udeřil, takže bylo by kacířstvím vytvořit bojujícího Sherlocka Holmese. Ale i jinak lze vytvořit akci -například stealth prvky, načasovanými sekvencemi nebo snahou o projití okolo stráží v noci, aniž by vás zaregistrovali. Tyto prvky jsou součástí příběhu a odlišují naši hru od jiných adventur. Jaké hádanky se ve hře vyskytnou? Jsou nějaké druhy, kterým jste se chtěli vyhnout? ![]() ![]() ![]() Jak se bude hra ovládat? Adventures of Sherlock Holmes: The Silver Earring je obyčejnou point & click hrou. Na druhou stranu, klávesnice může být také využita, když je to nutné. Například ALT+TAB nebo ESC budou často používány. Kolik očekáváte, že hra zabere průměrnému adventuristovi hodin? Všechno záleží na tom, kolik času můžete hře věnovat. Když ji budete hrát jedenkrát měsíčně, dva roky to jistí :) Celou hrou můžete projít za cca 20 až 25 hodin, podle toho, jak zkušeným jste hráčem. ![]() Je to podobný engine, jaký jsme použili v Journey to the Centre of the Earth (Cesta do středu Země). Ale po vydání této hry jsme na enginu ještě předělali spoustu věcí - například vylepšený path-finding (trasa pohybu postav ve hře - pozn. ed.), efekty počasí v reálném čase (déšť, mlha, aj.), více animací na pozadí či propracovanější animace postav. Maximální rozlišení je 1600x1200, což znamená, že ať už hráči vlastní 15ti nebo 19ti palcové monitory či větší, všichni si budou moci užít vysoké grafické kvality hry. Kdo bude hru dabovat? Spolupracujeme s dvanácti britskými herci, každý hlas je originální. Všichni jsou velmi talentovaní. Náš britský vydavatel Digital Jesters má z kvality hlasů velkou radost. Jaká muzika bude pátrání doprovázet? Použili jsme původní orchestrální hudbu Schumanna, Felixe Mendelssohna, Dvořáka, aj. Tak jako v Journey to the Centre of the Earth byla hudba nahrána Ukrajinským symfonickým orchestrem tvořeným čtyřiceti hudebníky. Můj osobní názor: zní to perfektně! ![]() ![]() ![]() další obrázky z této hry naleznete v sekci screenshotů V jakém stádiu se hra nyní nachází a co ještě zbývá udělat? Kdy bude vydána? Je hotova. Nyní ji ještě testujeme a dolaďujeme. Také jsme již dokončili poslední filmeček, který trvá 23 minut (ano, to není překlep) a poskytne hráči unikátní zábavu. Plánujete vydat hratelné demo? Samozřejmě! Hráči si budou moci demo zkusit měsíc před vydáním hry. Chystáme se demoverzi uvolnit v srpnu, přičemž plná verze hry by se měla objevit v obchodech celého světa v září. Různí vydavatelé se ale k vydání dema teprve vyjádří, takže ještě chvíli vydržte. Na které prvky hry jste nejvíce hrdi? Co máte na svém díle nejraději? Rozhodně postavy - myslím, že jsou jako živé. ![]() Děkujeme, že nám věnujete pozornost, děkujeme, že s námi hrajete! Tento článek vznikl díky partnerské spolupráci se spřáteleným herním serverem GGMania. Stáhněte si: Trailer... Související články: Novinky |
Korgull | |
Korgull spatřil světlo světa před více než 25 lety, protlouká se, jak se dá, a na Tiscali Games píše především novinky. Nejraději hraje adventury (staré dobré Grim Fandago, Neverhood), ale nepohrdne ani dobrou strategií, RPG nebo akcí (všechny články autora) |