Codemasters minulý týden oficiálně potvrdili nový datadisk Resistance             pro válečnou akční simulaci Operation Flashpoint, která pochází od             českých Bohemia Interactive a stala se jednou z nejúspěšnějších her             loňského roku. Nespokojili jsme se s informacemi             o Resistance z tiskové zprávy a zeptali se hlavního designéra datadisku,             Viktora Bocana z Bohemia Interactive Studia, v prvním rozhovoru o             této hře na pár otázek:
  
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Kdy             vznikl první podnět pro tvorbu datadisku Resistance a jak dlouho už             se na něm pracuje?
              Na to je docela těžké odpovědět - téměř od počátku bylo jasné, že             na Flashpoint bude třeba něčím navázat. Ohromný úspěch, který se dostavil,             nás vlastně přímo zavázal k tomu, přinést lidem něco navíc. Dlouho             jsme tak činili upgrady a add-ony, které jsme nabízeli ke stažení             zdarma. Později jsme se ale rozhodli, že by bylo dobré přinést něco             většího a ucelenějšího, než jsou "jen" nová vozidla, zbraně a mise.             Na samotném datadisku se usilovně pracuje několik měsíců a všechno             jde dobře, proto se hráči mohou těšit, že ho do rukou dostanou už             v červnu, tedy rok po vydání Flashpointu.
  
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Jaký             hlavní rozdíl můžeme očekávat mezi Resistance a Red Hammerem?
              Předně: Red Hammer nebyl datadisk. Red Hammer nepřinesl nic víc, než             jednu novou kampaň a klidně bych ho přirovnal ke kampaním, nabízeným             na internetu. Protože ale byl profesionálně připraven a nadabován,             prodával se za mírné peníze. Resistance je první (a zatím jediný)             opravdový a plnohodnotný datadisk, řekl bych navíc, že z hlediska             toho, co přináší, nadprůměrný. Rozhodli jsme se totiž nejít cestou             "pouhého přídavku", rozhodli jsme se původní hru výrazně vylepšit             a přinést mnoho nových možností.
  
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Můžeš             nám nastínit, na co se můžeme v datadisku těšit?
              Dvě hlavní lákadla jsou jasná už z tiskové zprávy - nová kampaň a             nový ostrov. Kampaň se točí kolem odboje proti uchvatitelům a měla             by přinést trochu nový pohled na Flashpoint - zkusili jsme prostě             využít možností hry na maximum a vyrobit kampaň, kde jsou jednotlivé             mise velmi těsně provázány, kde opravdu záleží na tom, jak se hráč             v roli velitele chová. Navíc připravujeme několik samostatných misí             mimo příběh, aby si na své přišli i ti, kdo si chtějí "prostě zastřílet",             takže spokojen snad bude každý. Nový ostrov je větší než ostrovy staré             a řekl bych, že i rozmanitější. V kampani není ani zdaleka celý využit,             zbývá na něm tedy mnoho originálních míst, kam mohou fanoušci umísťovat             své nové mise.
  
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Co             nového nás čeká z hlediska enginu a síťové hry?
              Hra Operace Flashpoint se neustále vylepšuje. Drobnosti, které jsme             v ní chtěli původně mít, ale nestihli jsme je, jsme již dávno uvolnili             v podobě bezplatných upgradů, pro datadisk jsme se zamýšleli nad čistě             novými funkcemi a většími vylepšeními. Některé věci, jako je třeba             zlepšení grafiky na domech, stromech, atp., bude obsahovat jen nový             ostrov, ale spousta změn se promítne i zpětně do původního Flashpointu.             Chtěli bychom prostě, aby ten, kdo si koupí datadisk, nedostal jen             něco navíc - aby se mu zároveň zlepšilo i to, co už má.
  Jak to bude z hlediska lokalizace do češtiny, případně cenou? 
  S českou verzí datadisku se rozhodně počítá - předpokládám,             že zpracování bude zhruba na úrovni původní hry, tedy přeložené texty,             dabing, atd. Cena bude přiměřená s ohledem na to, kolik stála původní             hra, a na to, že je to datadisk.
  
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Dá             se už prozradit, co bude následovat po datadisku Operation Flashpoint:             Resistance? 
  Prozrazovat, co bude dál, by asi bylo předčasné. Mohu snad             jen říci, že uvažujeme ve dvou směrech - první je dále rozvíjet Flashpoint,             protože ta hra se povedla a nasbírala po celém světě opravdu obrovské             množství fanoušků. Druhý směr je využít zkušeností z Flashpointu a             pokusit se podobným způsobem zpracovat zase jiné téma, třeba s důrazem             na nějaké jiné prvky. Jestli se vydáme první cestou, druhou nebo oběma,             zatím není úplně jasné.
  Děkujeme za rozhovor.
  Další informace o hře Operation Flashpoint včetně nových misí,             tutoriálů, novinek apod. najdete na našich specializovaných stránkách             Flashpoint.Tiscali.cz
 
  |