Autor: Kate Publikováno: 22.září 2004 |
![]() ![]() ![]() TIP: kliknutím na velkou verzi screenshotu se dostanete na následující obrázek Úkoly jsou velice rozmanité, jako nejzajímavější bych uvedl například obranu mostu v Sicílii. Vaším úkolem je nejprve dobýt most, který je obsazen německými vojsky a odpálit nalože, které jej mají zničit. Avšak poté, co dorazíte na místo, obdržíte zprávu z velení, že tento most je poslední v širokém okolí a vaším úkolem nebude jeho pouhá likvidace, ale naopak obrana proti německé přesile. Budou mise v datadisku hratelné na všechny tři způsoby z H&D2, tj. jako součást kampaně i v módech Carnage a Lone Wolf? Ano. Jaké nové zbraně a vozidla jste pro datadisk připravili? Zbraní je hned několik. Většinu z nich jsme přidali hlavně kvůli vyvážení multiplayeru. Na německé straně se tedy objeví poloautomatická puška G43 (obdoba Garandu), RPzB 43 (obdoba bazooky) a nebo například pistole s tlumičem. Přidali jsme i dvě protitankové statické zbraně. Novinkou je sledovaní projektilu kamerou při výstřelu z děla. ![]() Můžeme nějaké změny očekávat i při přepnutí do 3D taktického režimu (například nové povely pro vojáky nebo pozměněné uživatelské rozhraní)? Interface zůstal zachovaný, změny můžete pozorovat hlavně při plnění rozkazů zadávaných vojákům. V datadisku by se měl objevit také toužebně očekávaný kooperativní mod, ve kterém bude moci hráč se třemi přáteli projít celou kampaň. Můžete nám uvést nějaký příklad, kdy bude týmová práce nezbytná pro úspěšné splnění mise? Budou moci co-op hrát rovněž třeba pouze dva nebo tři lidé (nebo musí být čtyři)? Plánujete pro něj časem vydání nějakých samostané misí či možnost vytvořit vlastní v editoru? V kooperativním módu budete moci hrát dokonce v šesti lidech, ale také třeba ve dvou. Kooperace všech hráčů bude nutná v každé misi, i když velmi záleží na obtížnosti, kterou si před začátkem hry zvolíte. Na přídavných kooperativních misích už pracujeme a plánujeme je v blízké budoucnosti vydat zdarma na našem webu volně ke stažení. Přibudou do multiplayerové části také nějaké nové typy hry nebo pouze přidáte mapy pro stávající módy Deathmatch, Occupation a Objective? Přidáváme tři Deathmatch, tři Occupation a dvě Objective mapy. Hlavním přídavkem v oblasti multiplayeru je již zmíněný kooperativní mód. ![]() ![]() ![]() Umělá inteligence především vlastních spolubojovníků byla už v H&D2 poměrně solidní. Nicméně i tak se zeptám – plánujete v této oblasti nějaké změny? Pokud ano, co nového budou naši parťáci (nepřátelé) kupříkladu zvládat nebo jaké dovednosti se u nich nyní vylepší? Provedli jsme mnoho vylepšení jak na AI nepřátel, tak v AI vašich spolubojovníků ve skupině. Současný stav umožňuje lepší hratelnost a silnější vcítění se do hry. Vaši vojáci se tedy lépe kryjí, utíkají před německými granáty, léčí se a v neposlední řadě vás také informují o dění kolem nich. Přinese Sabre Squadron nějaká vylepšení v grafice? Pokud ano, čeho konkrétně ve hře se budou týkat? Změní se tím nějak i systémové požadavky na hru? Chtěli jsme zachovat původní nároky na hardware a „netahat“ hráčům peníze z kapes kvůli upgradu počítače. Z toho důvodu zůstal LS3D engine téměř nezměněn. V jaké fázi se nyní (začátek září - pozn.ed.) vývoj datadisku nachází? Co už máte hotovo a na čem pracujete právě teď? Bude nějaké demo? Vše už máme hotovo, demo by se mělo v brzké budoucnosti objevit na internetu. Kdy H&D2: Sabre Squadron vyjde v anglické verzi? V průběhu 2 týdnů. Plánujete stejně jako u původní hry lokalizaci datadisku do češtiny? Pokud ne, jaké důvody vás k tomu vedou a jak to bude s funkčností anglického datadisku na českou verzi původního HD2? Na české lokalizaci již pracujeme, půjde však pouze o verzi s texty, prodávat se však bude pouze anglická verze (čeština bude zdarma ke stažení z vybraných webových stránek). Připravíme tedy patch, který po aplikaci umožní hrát anglickou verzi datadisku a který bude obsahovat všechny texty přeložené do češtiny (info). Chcete dodat ještě něco, co bychom měli o H&D2: Sabre Squadron vědět? Hlavním tahákem našeho datadisku je kooperativní mód. Strávili jsme spoustu času laděním hratelnosti a opravdu jsme se u toho bavili. Myslím, že jsme zvolili správný poměr mezi realitou a zábavností jednotlivých misí. ![]() ![]() ![]() další obrázky z této hry najdete v naší sekci screenshotů Na čem bude H&D2 tým pracovat po datadisku? Je možné, že se někdy v budoucnu dočkáme Hidden & Dangerous 3 anebo druhého přídavku? Plánujeme další akční hru, více však prozatím nemohu prozradit. Bude stávající LS3D engine z H&D2 použitý ještě v nějaké další hře? Chceme se přece jenom posunout někam dál a snáze tvořit hry i pro PlayStation a Xbox, takže vlastní vývoj ještě zvažujeme a hledáme alternativy. Ovšem určitě ho úplně nezastavíme. ![]() Do budoucna se budeme věnovat většinou akčním hrám se silným příběhem, jako byla například Mafia. Stáhněte si pro původní hru: Patch, Demo, Videa, Cheaty... Články o původním Hidden & Dangerous 2: Recenze, Dojmy, Tipy, Návod, Rozhovor... Články o datadisku Sabre Squadron: Novinky... |
Kate | |
autorce je 19 let, kromě studia a psaní pro Tiscali Games občas příspívá i do časopisu LEVEL, dříve se také podílela na televizním pořadu GamePage. Nejspolehlivěji ji k počítači připoutá akce s promakaným příběhem nebo vojenské simulace, volný čas ale tráví i jinak |