Greg Zeschuk o BioWare
zdroj: tisková zpráva

Greg Zeschuk o BioWare

23. 3. 2000 0:00 | Rozhovor | autor: Redakce Games.cz |

Rozhovor s Gregem Zeschukem o BiowareAutor: DiAngelo & ACE Publikováno: 23.března...


Rozhovor s Gregem Zeschukem o Bioware

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Autor: DiAngelo & ACE
Publikováno:
23.března 2000


Nedávno jsem měl možnost popovídat si s Gregem Zeschukem o jeho společnosti, o tom co bylo a o tom co bude. Takže tady máte výsledek mého snažení:

WOL: Nejdřív se prosím představ a popiš svou funkci v Bioware.

Greg: Jmenuji se Greg Zeschuk a jsem jeden ze dvou šéfů BioWare. Spolu se svým partnerem, Rayem Muzykou (druhý vedoucí) máme na starosti management BioWare, obchodní záležitosti a koordinaci vývoje software. Oba také pracujeme jako vrchní supervizoři a dohlížíme nad všemi fantastickými hrami, na kterých právě pracujeme.

WOL: Můžeš našim čtenářům trochu přiblížit historii BioWare, jak byl založen a něco o vašich prvních titulech?

Greg: BioWare byl založen v roce 1995, v kanadské provincii Alberta. Sídlíme v Edmontonu, městu střední velikosti, ve kterém bydlí veselí a talentovaní lidé. Já i Ray jsme vyučení doktoři medicíny - při studiích jsme začali pracovat na lékařském výukovém software (vedle procvičování medicíny). Vždycky jsme milovali hry a netrvalo dlouho, než jsme se rozhodli začít dělat hry pro PC.

Naše první hra, Shattered Stell (vydaná společností Interplay), byla vydána v roce 1996. Považuji ji za úspěšnou, vzhledem k tomu, že jsme prodali úctyhodný počet kopií a naučili jsme se při její tvorbě mnoho věcí týkajících se vývoje her.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Naše druhá hra, Baldur's Gate (také vypuštěna pod křídly Interplay, byla se značným komerčním úspěchem vydána v roce 1998. S tím jsme měli mimořádné štěstí a tato hra zapříčinila, že se jméno naší firmy dostalo do všeobecného herního povědomí.

WOL: Jaký je současný stav vašich aktuálních projektů, na kterých pracujete a jaká jsou jejich přibližná data vydání? Budou k dispozici demoverze?

Greg: V současné době pracujeme na třech titulech:

Baldur's Gate 2 - Shadows of Amn je pokračovaní Baldur's Gate. Práce na BG2 probíhají podle plánů a plánujeme vydání nejpozději na podzim. Co se týká demoverzí, nemám o nich dostatek informací.

MDK 2 zdroj: tisková zpráva MDK2 je pokračování MDK od Shiny Entertainment - 3D akční adventure pro PC a Dreamcast. Tento projekt dosahuje svého konce a opravdu tvrdě pracujeme na tom, aby byl dokončen v nejbližší době. (pozn. - verze pro Dreamcast byla právě tento týden dokončena, PC verze bude hotova v příštích týdnech). Demo na MDK2 je již k dispozici v oficiálním US Dreamcast magazínu.

Neverwinter Nights - je pravý opak Baldur's Gate, je to multiplayerová hra s režimem pro jednoho hráče. Mezi další zajímavé vlastnosti je možnost volby 'dungeon mastera', tedy pána dungeonu, který dohlíží nad průběhem hry a také možnost vytvářet vlastní prvky hry sadou editorů a nástrojů, které budou vydány společně se hrou.
Neverwinter Nights je první nefalšovaná internetová hra pro více hráčů od BioWare. I když jsou Baldur's Gate a Baldur's Gate 2 hratelné přes Internet, považujeme je za hry pro jednoho hráče s multiplayer možnostmi.

pokračování



Smarty.cz

Nejnovější články