Autor: Warlock Publikováno: 7.března 2007 |
Křest ohněm Už první den v práci je dost zvláštní. Hned ze začátku po vás jdou mnichové v kutnách s neprůstřelnou vestou na těle, kteří ze všeho nejvíce připomínají zásahovou jednotku. Ti naštěstí jdou bez větších potíží likvidovat schopností, která z každé kulky vypálené přes pravé tlačítko udělá ohnivou střelu zabíjející ve většině případů na jediný zásah. Později jediná efektní zbraň proti bossům, jenž ještě přijdou na pořad dne. Každá sranda ale něco stojí a ve vašem případě je to mana. Získávat ji můžete buď za usmrcené nepřátele nebo pobytem v temných zákoutích. Naopak posvěcená půda vám vůbec nedělá dobře. TIP: kliknutím na velkou verzi screenshotu se dostanete na následující obrázek Přemýšlet se musí V průběhu celé hry se díky velkorysosti Mr. Blacka postupně dostanete k dalším šikovným dovednostem. Třeba když uváznete v bezvýchodné situaci, kdy se nemůžete dostat k terminálu ovládajícímu zamčené dveře. Nezbývá tedy než použít krátkodobý teleport, který vás přenese poblíž bezpečnostní konzole (případně několika konzolí v jednom okamžiku) a vypnout ji. Tuto schopnost a třeba ještě zneviditelnění, pokud provádíte nějaký kotoul, použijete skutečně mnohokrát při překonávání kamer či pastí. Infernal totiž není pouze o monotónním střílení a v pravidelných intervalech se čistá řežba střídá s logickými hádankami. Což je samozřejmě dobře a udržuje se s tím to správné tempo – ani příliš rychle nebo pomalu. K řešení zapeklitých oříšků se občas hodí rukavice, za pomoci kterých můžete hýbat s těžkými předměty. K přenášení lidí do velkých výšek se příliš nehodí, protože nikdy nevíte, kdy se vám při zaměřování nebožtík zpříčí o nějakou trubku (viz video).
Nuda nehrozí ani při cestování. Zavítáte do přístavu, slévárny, na mrazivý sever nebo do kanadské divočiny. Naopak jednotlivé úseky jsou hodně přímočaré a jen málokdy zabloudíte. Na cestě však potkáte spoustu zajímavých lidí. Bohužel většina z nich se vás snaží zabít. Ať už jde o chlapíka s jet-packem, andělského posla schopného teleportovat se z místa na místo nebo partičku vojáků, kteří se dokážou na chvíli stát neprůstřelnými přesně jako dvojčata z druhého Matrixu. další obrázky z této hry najdete v naší sekci screenshotů Zazvonil konec... Na Infernal oceňuji především spoustu schopností hlavního hrdiny, které ač příliš originality nepobraly, jsou základem zajímavých logických hádanek a s tím souvisejícího slušného level designu. Od toho se odvíjí netradiční herní zážitek, jenž jsem v third-person střílečkách dlouho nezažil. Ten navíc umocňuje velice solidní grafická stránka, kterou jsem si pochvaloval i na postarším Sempron 2600+, 1GB RAM, Radeon 9800. Pokud stále váháte nad uzavřením tohoto velmi výhodného kontraktu, zmíním ještě docela solidní cenu 749 Kč, za kterou dostanete zhruba osm hodin intenzivní zábavy. Váhavější typy nechť vyzkoušejí demoverzi, jež kupodivu obsahuje skoro polovinu celé hry. Stáhněte si: Demo, Trailer... Související články: První dojmy, Rozhovor, Novinky... |
Warlock | |
autorovi je 19 let, studuje na ČVUT v Praze a přispívá i na server o mobilních telefonech; zaměřuje se na strategie všeho druhu a nechá se zlákat i kvalitní FPS; řadí se mezi filmové fandy, příznivce metalu a rád jezdí na horském kole |