Autor: Semi Ennafaa Publikováno: 9.července 2006 |
![]() ![]() ![]() TIP: kliknutím na velkou verzi screenshotu se dostanete na následující obrázek Povolání, rasy... Při počáteční volbě rasy jsem vyzkoušel všechny tři strany a kromě malých detailů jsou jejich vlastnosti prakticky totožné – specifikem je unikátní schopnost každé strany (biomekové mají nejvíce životů, mutanti rychlejší regeneraci atd.), ale jde jen o nepodstatné rozdíly, které na vývoj postavy nemají významný vliv. Příliš pestrý výběr nenabízejí ani různá povolání – každá rasa má tři, a i když jich je celkem devět, ve skutečnosti jsou ony tři vždy jen jinak pojmenovaná. ![]() Prostředí a questy Prostředí je značně pusté a proto se musíte prokousávat několika otravnými lokacemi, kde musíte likvidovat bezpáteřní potvory s cílem získat rychle nějakou tu zkušenost. Důležitým místem je tzv. „servis“ – tam můžete zadarmo opravit svou čtyřkolku, doplnit zásoby a sem budete také přeneseni, pokud zemřete. Co víc, právě tady dostanete i první questy. Nic nového pod sluncem, jde o tradiční koncept najdi/zabij/přines. Záhy zjistíte, že jsou takřka všechny objekty zničitelné. To je nejen zábavné samo o sobě, ale zároveň tak získáváte suroviny pro své tradeskilly. ![]() ![]() ![]() další obrázky z této hry najdete v naší sekci screenshotů Jízdní vlastnosti jednotlivých vozítek jsou velmi slušné a několik hodin se budete bavit samotnou jízdou s krkolomnými skoky a efektními smyky. Pro maximální požitek tu ostatně autoři na strategických místech rozmístili nejrůznější můstky. Přestože hlavní porci zkušeností získáváte plněním questů, pravidelnému zabíjení nepřátel se také nevyhnete. Bojový systém je velmi podobný tomu, na nějž je člověk zvyklý u ostatních online her, závodní element tu ale hraje důležitou roli a přestřelky jsou nelítostné (jízdu ovládáte šipkami, myší se staráte o kulomet). Ve městech si „auto“ vylepšujete, ale prakticky to funguje stejně jako třeba ve World of Warcraft. Vývoj postavy funguje podobně, získáváte nové levely, dovednosti a již zmíněné tradeskilly. ![]() Nikde ani noha Všechno je skutečně promakané, hra je na papíře zábavná a funguje jak jízda, tak plnění questů. Problém je v tom, že je zatím na serverech zoufale málo hráčů a nedostatek interakce je v případě online her velmi nepříjemný. Je otázkou, nakolik je to chyba autorů, ale kvalitu požitku to výrazně ovlivňuje a musíme to zohlednit i ve výsledném hodnocení. Tento článek původně vyšel v časopisu ![]() Stáhněte si: Trailery Související články: První dojmy (3/2006), Novinky |
Semi Ennafaa | |
autor časopisu SCORE |