Změna stylu v Metal Gear Solid 3: Snake Eater
zdroj: tisková zpráva

Změna stylu v Metal Gear Solid 3: Snake Eater

29. 5. 2003 9:09 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Ohlášení Metal Gear Solid 3: Snake Eater na letošní E3 nebylo pro většinu herního světa příliš velkým překvapením, o to překvapivěji však zní nové informace o tomto, zatím pouze konzolovém titulu.

Pojídač hadů zavede své hráče do džungle, tedy do zcela jiného prostředí, než které kdy MGS nabízel. Protože jsme se této změně v dřívější novince docela obsáhle věnovali, zaměříme se nyní pouze na nová fakta. Tak předně, při svém seskoku do džungle ztratí Snake několik důležitých věcí, kvůli kterým bude pak celá hra pojata více v "survival" stylu, tedy ve snaze o přežití. Druhá část příběhu už bude situována kamsi na základnu a bude tedy podobnější dosavadním dílům této akční série.

Zřejmě kvůli prostředí džungle, žádající si jiné možnosti i efekty, poběží Metal Gear Solid 3 na zcela novém engine. Nový typ lokací umožní nasadit do hry další druhy akcí a pohybů (skoky ze stromů, použiti lián atd.). Místo využití světla/stínu nebo ticha/zvuku ala Splinter Cell půjde v MGS3 spíš o dobrou kamufláž a o splynutí s okolím (přírodou). O příběhu jsme již minule spekulovali, nové střípky poukazují dokonce na Kubu a spojitost s tamní krizí v šedesátých letech. Na závěr si neodpustím krátkou poznámku na téma konzolové exkluzivity - hra je sice ohlášena pouze pro Playstation2, ale není vyloučeno, že se za čas dostane též na naše PC. Že bude o co stát, ukazují starší screenshoty i E3 video.

kate

Nejnovější články