Tenhle koncept vlastně trošku připomíná například loňský Okhlos a je z něj jasné, proč se Tooth and Tail objeví kromě PC i na PlayStation 4. Hra podporuje jak klávesnici, tak gamepad, a můžete si ji klidně zahrát na gauči ve splitscreenu. Jednotlivé bitvy by prý měly zabrat asi 5 až 12 minut, takže vážně nejde o žádnou přehnanou časovou investici. Teď je otázka, zda se vývojářům z Pocketwatch Games (na triku mají famózní Monaco: What’s Yours Is Mine) povede tyhle jednohubky nabít dostatečnou hloubkou a… inu, strategií.
zdroj: Archiv
Dostatek masíčka na kostře by měla zajistit dlouhá singleplayerová kampaň, která s černým humorem vypráví poněkud drastický příběh zvířecího světa posedlého hladem. Nejspíš v ní intimně poznáte všechny frakce ještě předtím, než se s nimi pustíte do zápolení ve více hráčích. Zároveň si však svou armádu můžete dále upravit a povedete ji dobývat procedurálně generované mapy. Nemělo by se vám tedy stát, že se vám načte úroveň a vy si řeknete: „Probůh, už zase?“
Tahle „popkornová RTS pro veterány i nováčky“, jak ji označují sami vývojáři, vyjde 13. září na Steamu, GOG i na PlayStation 4. Její předobjednávky budou spuštěny 18. července, to kdyby vás náhodou k nákupu přesvědčil trailer, screenshoty a sliby.