UbiDays - Dark Messiah: Elements pro X360
zdroj: tisková zpráva

UbiDays - Dark Messiah: Elements pro X360

24. 5. 2007 15:15 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

V konverzi loňské PC akce bude singleplayer o dvě hodiny rozšířen a multiplayer zaznamená podstatně větší změny. Jaké?

Source-enginová fantasy akce Dark Messiah of Might & Magic francouzských vývojářů Arkane sklidila na PC poměrně velký úspěch (recenze) a zanedlouho se z ní budou moci těšit také majitelé konzolí X360. No vážně - společnost Ubisoft to oficiálně potvrdila během UbiDays a dokonce překvapila tím, že k vydání této verze, pojmenované Dark Messiah: Elements, dojde už v září. S ohledem na původní PC verzi bude ta xboxová v některých věcech od své předlohy poněkud odchýlená. Singleplayerová část bude v zásadě stejná, tedy když pomineme její cca dvouhodinové rozšíření způsobené začleněním různého nového materiálu, zejména takového, který Arkane již nestihla implementovat do původní hry, a "vyžehlení" zhruba 800 chyb odhalených na PC verzi. Celkový příběh bude zkrátka identický, pouze v ději se vyskytnou různé novinky, které hráči původního DMoMM zaznamenají hlavně na začátku a uprostřed své cesty herním světem.

O to větší změny na hráče vyplynou v multiplayeru. Sami tvůrci se nijak neostýchají přiznat své zklamání z MP části hry na PC verzi a rozhodně prý v tomto směru se také hodlají vypořádat s výtkami členů komunity. Jali se například zcela přepracovat herní mapy, jejichž velikost navíc přizpůsobili maximálnímu počtu 12 hráčů přes Xbox-Live. Mód kampaně se každopádně vrátí, a to i s tím, že výběr následné mapy bude záviset na výsledku boje na mapě předešlé. Vývojáři jinak věří, že jedním z kamenů úrazu byla rovněž nevyváženost tříd postaviček, proto věnují hodně úsilí jejich doladění. Samozřejmostí je jinak kompletní přizpůsobení ovládání konzoli X360 - v tuto chvíli věci fungují tak, že pravá spoušť zahájí útok, levá obranu, přičemž stisknutí obou najednou vyvolá speciální úder; pohyb a rozhlížení zajišťují analogové páčky a inventář byl upoután na pad se směrovými šipkami a tlačítka AXYB - výběr mezi zbraněmi nebo magií učiníte přes pad, další podvolby už ošéfují tlačítka, takže například, když budete chtít volit mezi mečem a lukem, tak stisknete šipku doprava na padu a zároveň Y nebo B dle výběru zbraně. Tento systém se jeví býti trochu krkolomným, avšak prý ještě nebyl úplně dořešen.

zdroj: Gamespot

korgull

Nejnovější články