| Autor: Kate Publikováno: 20.února 2003 | 
| 
  zdroj:
		tisková zpráva  zdroj:
		tisková zpráva  zdroj:
		tisková zpráva Takovou nabídku samozřejmě nemůže nikdo odmítnout, a tak se přeživší členové, tedy Alex Munroe, Bolian Chell, Juliet Jurot, Telsia Murphy a Austin Chang znovu setkávají a dokonce získávají i několik dalších kolegů. Mezi novými členy této elitní jednotky se objeví třeba Klingon jménem Korban, mimochodem jeden z bývalých Munrových studentů, zástupce Enterprise a také Jorge Gonazles, který se ale ke zbytku týmu připojí až v průběhu hry. Všechny postavy budou samozřejmě jedinečnými osobnostmi a příběh by měl vykreslovat i jejich vzájemné vztahy.  zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       Staré         i nové rasy Hlavní příběh Elite Force II začíná až přímo na U.S.S. Enterprise NCC 1701-E, když loď zachytí nouzové volání z jiné lodě Federace. Hazard Team se vydává celou věc prošetřit a zjišťuje, že loď byla napadena novou neznámou rasou, která se podle tvůrců trochu inspirovala v jedné ze Starcraftu. Mělo by jít o mimozemšťany podle typických představ amerických scénáristů, tedy ošklivé, zlé, agresivní a tupé (zelené?) potvůrky, ve hře pojmenované jako Exomorphové. Tyto ještěří zjevy jsou navíc geneticky upraveny tak, aby mohly přežívat i v extrémních podmínkách. Ve zbytku příběhu se naši hrdinové samozřejmě nemohou nesetkat i se známými Borgy, Klingony, Romulany nebo Andoriany a také dalšími dvěma dosud neviděnými rasami. Kromě Exomorphů budou přítomní ještě Attrexiané a Idryllové, žijící smíšeně kdesi mezi oblastmi patřícími Romulanům a Federaci. Attrexiané, ačkoliv reprezentují vládnoucí rasu, jsou kulturně i inteligenčně za Idrylly, což se také v mnoha aspektech promítne do příběhu hry.  Adrenalinové výlety Hazard Team během výsadkových misí navštíví několik vesmírných lodí a stanic, močály i lávou pokrytou krajinu, zasněženou mimozemskou kolonii, a dokonce i místo s nulovou gravitací. V souvislosti s Elite Force II se mluví o jedenácti až dvanácti levelech s mnoha podúrovněmi a tréninkovém kurzu. Všechny jistě potěší i fakt, že by hra měla být jedenapůlkrát až dvakrát tak dlouhá než její předchůdce, navíc s ještě rozmanitějším a nápaditějším příběhem. Tvůrci se dušují, že pro většinu misí bude vést k jejich úspěšnému vyřešení více cest, což má ve finále dokonce ovlivnit samotný konec.  zdroj:
		tisková zpráva  zdroj:
		tisková zpráva  zdroj:
		tisková zpráva  Zbraně a bossové Podstatnou změnou oproti jedničce je zasazení hlavního děje do prostředí Star Trek: The Next Generation, které je údajně mezi fanoušky oblíbenější než Voyager. Většina příběhu se odehrává po událostech chystaného filmu Star Trek: Nemesis, který také hru ovlivní v pojetí zbraní. Celkově by se zde mělo objevit 13 kousků, jmenujme třeba phasery, I-MOD (Infinity Modulator), klingonský Bat'Leth pro boj zblízka, romulanský disruptor, energetickou tyč, multifunkční granátomet, speciální attrexianskou pušku atd. K snímání a zkoumání prostředí má být přítomen tentokrát plně funkční tricorder a samozřejmě se chystá i několik nových hračiček.  zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Jednou z novinek         se stane i přítomnost celkem sedmi bossů, kteří se mají nacházet na koncích         některých misí a s nimiž se utkáte ve speciálních arénách. Bossové budou         reprezentováni jak mutacemi různých mimozemských příšer, tak i obyčejnými         nepřáteli, ovšem obohacenými o přesnost, lstivost, výdrž a další příliš         se nám nehodící vlastnosti.  Staronový kabátek Přestože Elite Force II poběží na stejném engine, tedy Quake III Team Arena, mělo by být grafické zlepšení vidět hned na první pohled. Už tak osvědčený engine prošel ještě úpravou pomocí UBER Toolsetu, podobně jako třeba jiné hry od Ritualu - Heavy Metal F.A.K.K. 2, SIN nebo třeba i Medal of Honor: Allied Assault od EA. Ve hře bychom se tak měli dočkat nejen detailnějších modelů postav a ještě lépe vypadajících efektů, ale především rozsáhlejších lokací, které by měl upravený engine zvládat lépe než na jedničku. Protože se ve hře objeví několik známých postav ze Star Treku, dali si tvůrci s jejich vytvořením skutečně práci. Kapitán Picard tak bude nejen vypadat jako jeho filmový představitel Patrick Stewart, ale dokonce bude mít i stejný hlas, podobně jako v jedničce.  zdroj:
		tisková zpráva  zdroj:
		tisková zpráva  zdroj:
		tisková zpráva další obrázky z této hry najdete v sekci screenshotů  Týmová hra Multiplayer tvořil podstatnou část prvního dílu i Expansion packu a nejinak tomu bude i nyní. Těšit se můžeme na všechny staré multiplayerové módy, ale mělo by přibýt i několik nových. Rozhodně by nás tak neměl minout třeba Deathmatch, Team Deathmatch, Capture The Flag, Team Holomatch, Disintegration, Instagib, Elimination, Action Hero nebo Specialities. Mezi nové mody se zařadí třeba Plasma Bomb Diffusal, kdy se umísťujete bombu do nepřátelské základny. Dále přibudou Control Points, Power Struggle, Auto Handicap, Weapon Score a One Flag, do týmové hry se bude moci zapojit 32 hráčů.  zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Elite Force         II svým tak trochu složeným příběhem možná neuspokojí ty nejvíce skalní         fanoušky Star Treku, nicméně by měla plně vyhovovat všem příznivcům akčních         stříleček se strhující atmosférou a bezvadným grafickým provedením. Bez         ohledu na to, jestli patříte k trekkies, či zda vám tento pojem splývá         dohromady s Babylon 5 a dokonce i s Hvězdnými válkami :), byste si měli         v kalendáři červeně zakroužkovat červen 2003, kdy nás Activision potěší         uvedením hry do prodejní sítě. Stáhněte si: Trailer Související články: Star Trek: Elite Force recenze (9/2000), Elite Force Expansion pack recenze (5/2001), Novinky | 
| Kate připravil: jd | 
 
       
         
                     
                       
                       
                       
                       
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    