
- Autoři se ještě nerozhodli, jak přesně bude probíhat těžení zdrojů, poprvé v něm ale nebudou vůbec figurovat harvestory.
- Bude zavaden nový Population Cap neboli limit pro počet jednotek, což má hráče donutit k tomu, aby více uvažovali nad každou akvizicí či vytrénovaým vojákem.



nové obrázky/scany
- Nová a ústřední jednotka Crawler bude stejně jako ty normální moci dosáhnout lepší hodnosti, všechny její zkušenosti ale půjdou přímo hráči, který je po skončení mise využije k odemknutí dalších budov, jednotek atd.
- Obtížnost bude během chodu hry automaticky nastavovat nový systém tzv. "taktického prostředí", který odhadne, nakolik jste coby hráči schopní a v přímé úměrnosti tomu nastaví rychlost/údernost protivníkovy hry.
- Vývojáři přiznávají, že multiplayerový systém a online browser byli ve trojce dost nepřehledné, a hodlají ho podstatně zredukovat a zjednodušit, aby hru zpřístupnili nováčkům.



nové artworky
- Těšit se můžete na dynamickou prací s kamerou, která vás má (podobně jako hráčova přítomnost ve hraných filmečcích) více vtáhnout do hry.
- EA LA chtějí po vzoru Blizzardu omezit hardwarovou náročnost hry.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Premiérový trailer z Command and Conquer 4 [24.7.2009 12:12 - levis]
Aliance nepřátel v Command and Conquer 4 [20.7.2009 19:19 - levis]
Command and Conquer 4 oficiálně [14.7.2009 17:17 - levis]
zdroj: švédský PC Gamer, německé CnC Inside, CnC Den, ruské CnC Series & GT