Tak aspoň něco k těm informacím. V exkluzivním Wii počinu Resident Evil: Umbrella Chronicles se nadějete čtyř různých příběhových kapitol, které vás spolu se známými postavami tohoto univerza zavedou na dobře známá místa. V první kapitole tak budou ústřední protagonisté (budete mít na výběr, s kým si dané dobrodružství prošlápnete) Jill a Chris opět konfrontováni s rozlehlou usedlostí z RE1, ve druhé na vás čeká policejní stanice a zde Leon a Claire, ve třetí procházka ulicemi Raccoon City s Jill a Carlosem, a konečně ve čtvrté návštěva podivné vesnice a přilehlého okolí, v níž se angažují Leon a Ada. Jednotlivé kapitoly, jež budou součástí hlavního Story módu, mají postupně více a více napovídat o nechvalně proslulé spol. Umbrella, přičemž hodně konfrontační rámec téhle hry umocňuje povědomí, že má stran svého zaměření navazovat na předchozí Resident Evil 4. To znamená dynamickou third-person perspektivu s přiblížením náhledu při zaměřování nepřítele, přičemž zacilování a střelba má probíhat skrze patřičné manévry s wiimote (onen dálkový pad s citlivostí na pohyb).
Každá postava bude mít unikátní set zbraní a s tím související omezení, že může mít jenom dvě naráz ve svém držení, např. Chris má být vybaven pistolí a brokovnicí. Pochopitelně vyjma toho nechybí ani důležitá alternativa boje tváří v tvář, odkud už je jenom krůček k oblíbeným vyhroceným situacím, kdy bylo v minulosti potřeba stisknout určité tlačítko, či jejich sled, dle nápovědy na obrazovce. Nyní však, namísto stisknutí určeného buttonu, budete muset pohybovat s wiimote. Vedle shora naznačených charakterů si budete moci odemknout i další, jako je Albert Wesker, Rebecca Chambers či Hunk, patrně se s nimi počítá ve speciálním Arcade režimu po dohrání hlavní kampaně, který je trochu na způsob ryze akční minihry Mercenaries z RE4; koneckonců tyhle bonusové hrátky jsou Capcomu vlastní. Zajímavostí se zdá být, že každá z hlavních postav bude mít nějaké dílčí zvýhodnění a také nějakou tu slabinu, takže v případě Ady se můžeme připravit na umenšený parametr životní energie, jiná postava zase bude výrazně pomalejší než ostatní, apod. Sbírání různých zbraní (mezi něž se započítávají i Krauserovi roboti z RE4) se opět projeví až v Arcade režimu, naopak případné šetření nábojů má mít vliv na další hraní v jednotlivých příběhových kapitolách. Na Tokyo Game Show má být k vidění trailer, takže si budeme moci udělat lepší obrázek, co se chystá.
15. 9. 2006 22:22 | Preview | autor: Redakce Games.cz |
Již dříve anoncovaný Resident Evil pro konzoli Wii se konečně odtajňuje, nicméně vedle kusých informací zatím chybí pořádné ilustrační obrázky, jakož i jeho datum vydání.
zdroj: GameFront