Je libo být bohem v Rusku         ?  Republic je ambiciózní 3D hospodářská         strategie, kterou tým Elixir Studios vyvíjí pod křídly Eidos Interactive.         Příběh vás zanese těsně do doby po rozpadu Sovětského svazu a umožní vám         vžít se do role vůdce malé politické strany v opozici současné vlády.         
          Vedoucím projektu je Demis Hassabis, známý především prací pro Bullfrog         na Theme Parku, takže je více než jasné, že o hratelnost tu půjde především.         Připravte se také na pár drobností, které vám připomenou takové klasiky         jako Populous, Dungeon Keeper a pochopitelně Theme Park. Z velkého množství         informací, které se mi dostaly do ruky bych se přichýlil k označení "hra         na boha", ale je to tak trochu výstřel do tmy, protože vzhledem k ranému         stádiu vývoje hry ještě není spousta podrobností známa. 
   Zpátky v SSSR         Od dob Red Alertu jsme prakticky neměli možnost v Rusku podniknout nějakou         tu akci. Překvapivě málo her se od té doby touto problematikou zabývá         a tak bude zajímavé pozorovat, co Elixir Studios provedou s tímto konceptem         až bude finální verze k dispozici. Autoři tvrdí, že pracují na tvorbě         celé země (pojmenované Novistrana) a jejím zalidnění více než jedním miliónem         obyvatel. Aby váš úkol sesadit současného prezidenta byl úspěšný, budete         muset získat respekt a oddanost "Novistraňanů", nebo jak jim chcete říkat.         
          Hra ale pochopitelně nabízí mnohem víc než jen vylepení pár předvolebních         plakátků a sepsání několika proslovů - ostatně už jste někdy viděli malou         politickou stranu, která by se prosadila takovýmto způsobem? Ne, v současné         době politici odhazují všechnu slušnost stranou a vrhají se do boje. A         s touto myšlenkou vám Republic umožní provádět veškeré specialitky, spojené         se současným politickým úspěchem: vydírání, brainwashing, podplácení,         zkrátka všechno, co vidíte každý den v Televizních Novinách. 
          Jen si představte absolutní uspokojení při domluveném fotbalovém zápasu         nebo při podplácení zkorumpovaných policistů za účelem fyzické "domluvy"         vašim nepřátelům... Připadá vám to nesportovní? Možná, ale je to účinné         a o to jde ve hrách především. Pochopitelně že vám hra i umožní být na         svoje soudruhy hodný, ale jak znám počítačové hráče, jsem si jistý, co         se s nimi bude dít... To je asi důvod proč světlo světa nikdy nespatří         simulátor Ghánndího.
  pokračování  | 
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
 
  |