Prototype 2 bude lineárnější než jednička
zdroj: tisková zpráva

Prototype 2 bude lineárnější než jednička

16. 3. 2011 11:18 | Preview | autor: levis |

Poslední číslo digitálního magazínu EGM přineslo obsáhlé preview Prototype 2, které má být podle vývojářů z Radical strukturovanější a lineárnější než první díl. Samotná metropole New York bude tentokrát rozdělená na tři zóny, barevně odlišené podle stupně rizika infekce a nákazy obyvatelstva na zelenou, žlutou a červenou. Namísto svalů bude hlavní hrdina tentokrát spoléhat především na zvláštní schopnosti související s chapadly, která mu vyraší ze zad, jak se ostatně můžete sami přesvědčit na nových obrázcích.

Oproti prvnímu dílu se také změní pojetí vedlejších questů, jež mají být nyní zapracovány přímo do hlavního příběhu, takže už nepůjde o zcela irelevantní záležitosti. Na upgrady budete mít omezený počet slotů, což je přiznaná inspirace perky z Call of Duty, a nepřátele i jejich vozidla budete moci po vzoru Dead Space rozřezat na kusy. Hlavní hrdina má disponovat také sonarem, který mu usnadní hledání konkrétních postav nebo předmětů. Zajímavé je, že EGM mezi cílovými platformami na příští rok uvádí pouze Xbox 360 a PlayStation 3. Doufejme, že jde jenom o překlep, protože na oficiální stránce se v předprodeji stále zmiňuje i PC.

Nejnovější články