Příběhová kampaň pro nový Command & Conquer dorazí v roce 2014
zdroj: Archiv

Příběhová kampaň pro nový Command & Conquer dorazí v roce 2014

12. 9. 2013 17:00 | Preview | autor: Ladislav Loukota |

Miloš si z E3 prezentace chystaného free-to-play Command & Conquer přivezl veskrze pozitivní dojmy. Ačkoliv je v této fázi ještě příliš brzy na oficiální konec fatvy namířené vůči EA a její křížové výpravě za pošlapáním odkazu Westwoodu, nové informace z interview s vývojáři C&C z Victory Games potěší každého, kdo krom Generals se slzou v oku vzpomíná i na strategie v rámci tiberiové či redalertí série.

Nejprve hrst novinek o základní verzi C&C, která je vlastně překopanou verzí Generals 2. Ve hře se samozřejmě dočkáme soubojů mezi GLA a asijskou aliancí (nedávno ohlášená novinka), přičemž americkou stranu nahradí Evropská unie. Vývojáři to sice přímo neřekli, doufejme však, že "naší" ultimátní zbraní hromadného ničení bude zaplavení nepřítele absurdními byrokratickými kvótami...

V další pasáži se vývojáři rozmluvili o kampani pro jednoho hráče a o potenciálním rozšíření C&C mimo hranice světa Generals. Dynamická a kooperativní kampaň má dorazit v průběhu roku 2014, nepůjde však o jeden stažitelný balíček, nýbrž o sérii stále přibývajících misí. EA se přímo dušuje, že to mimo jiné znamená, že příběh jen tak neskončí (možnost si účtovat za každou misi jim však určitě taky nevadí).

Následně tvůrci zmínili i potenciální rozšíření hry do světa Tiberian Dawn/Sun/Wars/Twilight univerza a Red Alert univerza. Tedy, částečně – není totiž jasné, kolik z každého si hra vezme, a bude-li tak akurátně nabízet alternativní 2. světovou válku ve stylu Red Alertu nebo přesadí-li jeho zápletku do nové doby. Taktéž informace ohledně návratu Nodu vývojáři tak trochu zazdili, jistě se však prý dočkáme GDI. Mohu-li si tipnout, GDI může suplovat právě roli USA v Generals a snad i roli Spojenců v překopaném Red Alertu. Na jasnější informace si však zřejmě ještě posečkáme, ještě prý není ani načrtnutá samotná story.

Jeden se samozřejmě musí obrnit notnou dávkou lásky k F2P konceptu – cokoliv, co ohledně F2P C&C zazní, jistojistě existuje dobře rozepsané z hlediska následné monetizace hry. Jinými slovy, frakce z Red Alert a tiberiové série, stejně jako postupně vydávané příběhové mise, budou pravděpodobně solidně zpoplatněny. Snad i to je důvod jejich postupného vydávání.

Taktéž může dojít na nízkou odezvu hráčské komunity a následné pomalé umírání nového C&C. Buďme však na chvíli optimisty a přiznejme si, že v takové realitě už holt žijeme – když nic jiného, C&C alespoň v nějaké formě žije a snad i bude žít dále. Konzervativcům už starší díly nikdo stejně nevezme.

Nejnovější články