
"Pokud během prvních šedesáti vteřin postavím tank, chci, aby právě tenhle tank mohl za půl hodiny uštědřit protivníkovi smrtící ránu," říká Taylor. Co to zamená v praxi? Že hra zásadně mění směr. Pryč bude nutnost neustálých upgradů nebo fakt, že jednotky se základní technologií ze začátku hry se oproti těm vyvinutějším nebudou mít šanci prosadit.
Po vzoru Demigod, což je poslední úspěšná záležitost ze studia Chrise Taylora, se zase nejspíš prohloubí systém veteránství (tzn. jednotky sílící a získávající na zkušenostech s každým zabitým nepřítelem). A s tím se váže právě ta Taylorem avizovaná zásadní změna: "Důležité je, aby každá jednotka měla šanci vydržet napříč celou hrou, takže jsme je museli udělat složitější a důmyslnější."
Z dalších změn prý úplně vypadne poměrně komplikovaný systém herní makroekonomie, což Taylor dává za vinu tomu, že uz z něj dnes prý není tak hardcorový hráč. V tomto ohledu by tedy SupCom 2 měl být jednodušší a přístupnější. Třetí zásadní změnou je to, že vydavatelem hry se stane na euroamerický trh nedávno proniknuvší Square Enix, kterému chce Taylorovo studio vyjít vstříc a napasovat na hru mnohem silnější příběhovou linku plnou zásadních zvratů, emocionálních událostí a barvitých postav.
Že by nějaké Final Fantasy po christaylorovsku? Nechme se překvapit. Než se totiž ze hry objeví nějaké skutečně konkrétní informace, o screenshotech nemluvě, jistě to ještě nějaký čas bude trvat - více o původním SupCom 2 do té doby hledejte v našem zpravodajství:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Jak by měl vypadat Supreme Commander 2? [21.12.2008 12:12 - mart]
Oznámení Supreme Commander 2 [12.11.2008 16:16 - levis]
zdroj: PC Gamer UK