Podrobnosti o Star Wars Force Unleashed
zdroj: Archiv
Preview

Podrobnosti o Star Wars Force Unleashed

15. 2. 2007 10:10 | autor: Redakce Games.cz |

Oficiální představení konzolové next-gen akce sázející na revoluční fyziku a odehrávající se mezi filmovými Epizodami III a IV.

Po úterních útržcích o Star Wars: Force Unleashed se na světlo dostala spousta detailů o této third-person akci. Vděčíme za to spuštění homepage a scanům z březnového čísla Game Informeru. Dnes tak bylo oficiálně potvrzeno, že titul skutečně nepřijde na PC, zato se na něj mohou v listopadu 2007 těšit vedle majitelů PS3/X360/Wii také hráči na PS2, PSP a DS. Fanoušky filmové série Hvězdných válek bezpochyby rozradostní nejen to, že příběh vzniká pod dohledem samotného George Lucase, nýbrž také fakt, že hru doprovodí stejnojmenná knížka, komiks a dokonce i řada hraček od firmy Hasbro. A o co ve Force Unleashed půjde?

Jak již víme, děj se bude odehrávat mezi Epizodami III a IV a narozdíl od komiksu či knihy bude mít několik možných konců - podle toho, jak se bude hrdina během hraní rozhodovat. Hráč po vzoru Knights of the Old Republic sám pojmenuje hlavní postavu, učedníka samotným Darth Vaderem zasvěceného do praktik Sithů, aby tyranovi pomohl vystopovat a najít zbývající Jedie. Sílu bude tento učeň ovládat pomocí čtyř základních schopností: Force Push, Grip, Repulse a Lightning, které navíc bude možné postupem času míchat a tvořit účinnější komba. Oproti starším Star Wars hrám zde bude Síla mnohem účinnější, takže třeba při použití Force Push půjde s protivníkem i prorazit zeď. A jaké světy při svém putování navštívíte? Organickou planetu Felucii autoři prozradili při demonstraci enginu poznámkou, že „organické rostliny se klátí ve větru“. Vedle ní se ve hře objeví wookijský domov na Kashyyyku, odpadní planeta Raxus Prime a zatím nelokalizovaná továrna na stíhačky TIE.

Obrázek zdroj: Archiv Obrázek zdroj: Archiv Obrázek zdroj: Archiv

Homepage právem opěvuje revoluční Digital Molecular Matter engine, na kterém s LucasArts spolupracuje přímo trikové studio Industrial Light&Magic. Nová dvojice technologických videí ukazuje rozdíl mezi tím, jak se láme dřevo v „obyčejném“ enginu (=vždy stejně) a následně jak v DMM (=na mnoho drobných úlomků a vždy odlišně, i v závislosti na místě zásahu), přičemž dokonce nechybí ani různě pevné dřevěné desky. Odolnost vůči předmětům se pak zkouší tím, že proti dřevu hází robota R2-D2, který si oprávněně stěžuje :) Druhé video představuje Euphorii pro umělou inteligenci, díky níž postavy vnímají, co se kolem nich děje a poté adekvátně reagují. Nejprve tam předvaděč hází Stormtroopery na dřevěný trám, přičemž vojáci zjišťují, že nemají pevnou půdu pod nohama, a kromě všudypřítomných výkřiků se snaží chytat nejen konstrukce, ale dokonce jeden druhého za ruce, takže na sobě nakonec visí. Působivá je i reakce trámu, který se pod jedním vojákem jenom prohne, kdežto váha dvou ho prolomí. Pro úplnost dodám, že za realistickou herní fyziku je podobně jako u spousty dalších next-gen her zodpovědný systém Havok Physics.

Za prohlídku na homepage stojí i sada šestnácti artworků (v galerii je doprovází první scéna přímo ze hry), na nichž lze vedle planety Coruscant rozpoznat město Naboo, nad nímž se výhružně tyčí imperiální Star Destroyer. Skalní příznivci jistě přivítají obrázek oblíbené Jedi postavy Shaak Ti, která se má stát jedním z bossů a disponovat již avizovanou bandou Rancorů. Odtajněni byli i někteří další hrdinové, jako Maris Brood (spoře oděná slečna s dvěma zelenými světelnými mečmi), generál Kota (vzhledem připomínající japonské samuraje) nebo Juno Eclipse (imperiální pilotka). Podle toho, jak nadějně Force Unleashed vypadá, o ní jistě brzy znovu uslyšíme. Do té doby můžete kromě souhrnné stránky na Wookieepedii sledovat třeba to, jestli vývojáři dodrží slib a budou každý týden přidávat zápisy do výrobního deníčku.
zdroj: GameInformer, homepage, Firingsquad, Wookieepedia

levis

Nejnovější články