Podrobnější informace o RPG Neverwinter
zdroj: tisková zpráva

Podrobnější informace o RPG Neverwinter

30. 9. 2010 10:10 | Preview | autor: levis |

Komu nestačilo první zevrubné info o nadcházejícím akčním RPG Neverwinter, jistě uvítá příval dalších novinek o hře:

- Nebudou chybět persistentní zóny, oblast pro sociální interakci nebo matchmaking, který se inspiruje v City of Heroes (např. zjišťování, jací hráči zrovna plní konkrétní úkol, co dělají vaši přátelé atd.).

- Při rozhovorech budete moci volit dialogy a budete-li dost zvídaví, dozvíte se od NPC leccos "navíc".

- Se zónami pro PvP se nepočítá, autoři naopak zvažují možnost nechat hráče, aby hostovali vlastní servery, stejně tak ve hře asi přibude možnost stopnout souboj a trochu si odpočinout (a la Star Trek Online).

- Forge by mel potěšit veterány a přitom být přístupný i nováčkům, aby si i oni mohli v editoru vytvořit vlastní D&D kampaň kompletně i s původními texty, questy, nadabovaným hlasem a klidně i monstry, naopak předměty tvořit nepůjde.

- Neverwinter poběží na stejném enginu jako Champions Online, autoři hru jinak víc než k MMO připodobňují k Dragon Age a Oblivionu a zdůrazňují přitom její silnou online stránku.

- Už dopředu se počítá se stažitelným obsahem, který rozšíří nabídku tříd o klasiky typu Paladin, Barbarian, Monk nebo Bard.

Neverwinter pro PC je v plné produkci, autoři pracují na dodělání veškerého launch-obsahu a cílí na vydání koncem roku 2011, více informací na homepage.

Nejnovější články