Oficiální info o Fallout Online
zdroj: tisková zpráva

Oficiální info o Fallout Online

5. 7. 2010 14:14 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Co vás čeká na severu či jihu herního světa a jak to bude se souboji aneb první přiblížení onlinovky od Interplay. + 12 ARTWORKŮ

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Soudní spory ohledně někdejšího Projectu V13 už jsou definitivně urovnány a Interplay o víkendu rozeslal vůbec první newsletter k nyní již stvrzenému a vyvíjenému Fallout Online. Jde především o sadu nejrůznějších artworků a příhod z pustin, které šíří postava jakéhosi vychrtlého Fast Eddieho. V dopise varuje, že kdo se v pustinách zatoulá moc daleko na jih, zaplete se s nebezpečnými Tickery - a kdo zase půjde moc dlouho na sever, najde spoustu vykopaných děr a za nimi jakési tajemné místo, odkud se ještě nikdo nevrátil. Podle Eddieho se také mluví o tom, že poblíž dolů se usadili Radškorpióni. A hlavně nezapomínejte děti, apeluje se na závěr: nejezte žlutý písek, nebo skončíte jako Fast Eddie! To ale zdaleka není všechno ke hře. Chris Taylor se nedávno vyjádřil v tom smyslu, že ve Fallout Online můžete čekat spoustu PvP soubojů a že byť budou nějakým způsobem omezené, do zápasů s jinými živými hráči se půjde pustit kdekoliv v herním světě.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Střety prý mají mít daleko k obyčejnému naťukání /duel do konzole, ani nebudou připomínat staré PvP souboje z dob EverQuestu. A pozor, kdo se bude PvPčkování skutečně hodně věnovat, čekají ho nějaké odměny. Jinde na oficiálních fórech zase Taylor utrousil, že za smrt ve hře nějakým způsobem zaplatíte, a prý to má být tak bolestivá daň, že se dalšímu umírání budete chtít vyhnout - nicméně samozřejmě už ne daň tak bolestivá, abyste se okamžitě chtěli odlogovat ze hry a vyhodit celý počítač z okna. Čím častěji nicméně v herním světě Fallout Online zemřete, tím vyšší za to zaplatíte daň. A konečně tu máme ještě jeden střípek, vztahující se k tvorbě charakteru: ať už si postavičku přizpůsobíte jakkoliv, za každou svou činnost budete získávat nějaké skryté bonusy, ne zcela nepodobné perkům třeba ze série Modern Warfare. Bonusy prý ale neovlivní to, jaké schopnosti své postavě vyberete, a také si jich prý neužijete hned v samotném začátku hry, ale teprve později, až svůj charakter trochu lépe poznáte. To vše má přispět k tomu, že každá postava v herním světě se bude výrazně lišit.

Fallout Online pro PC zatím nemá stanovené datum vydání - více na oficiální homepage.

zdroj: fóra Interplay, artworky S. Souleiman, J. Clendenning a N. Aghayev via Duck & Cover

levis

Nejnovější články