Neverwinter Nights 2 se blíží, demo nečekejte
zdroj: tisková zpráva

Neverwinter Nights 2 se blíží, demo nečekejte

31. 7. 2006 16:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

RPG Neverwinter Nights 2 patří bezpochyby k nejočekávanějším hrám letošního podzimu a tak snad nepohrdnete shrnutím poznatků z rozhovoru, který magazínu Firingsquad poskytl spoluzakladatel studia Obsidian Entertainment, Feargus Urquhart.

Neverwinter Nights 2 zdroj: tisková zpráva Ten se mimochodem svěřil, že když v srpnu 2004 začal se svými kolegy na projektu pracovat, mysleli si, že to nebude práce na víc než 18 měsíců. Avšak postupem doby, poté co přidali nový grafický systém, animační systém a přepsali nástroje, jim došlo, že jim vývoj zabere přeci jen o něco víc času. Dobrá zpráva je, že se dílo pomalu začíná ubírat ke konci. Tvůrci se momentálně soustředí na opravování nedostatků, dolaďování a uhlazování. Musí se činit, protože Atari počítá s uvedením hry na pulty obchodů přesně 20. října. Zde si dovolím připomenout, že si Neverwinter Nights můžete předobjednat na TISCALI Gameshopu, kde bude k dostání klasická i sběratelská verze.

Ale zpět k rozhovoru. Další významnou informací, která z něj vyplynula je ta, že Obsidian nepočítají s vypuštěním hratelné ukázky. Možná to prý ještě přehodnotí, až hra vyjde, ale v tuto chvíli se na něčem takovém pracovat nechystají. Vždy prý měli pocit, že vyrobit demo pro RPG, je věc dost těžká. Když totiž hráčům předloží počáteční fázi hry, většinou to nikoho příliš nenadchne. Když ale v demoverzi předvedou nějakou pozdější fázi hry, zase to vyžaduje spoustu patchování, protože většina událostí v pozdějším stádiu souvisí s tím, co se odehrálo předtím. Kromě toho mají v úmyslu věnovat veškerý čas a úsilí dodělání hlavní hry, místo aby se rozptylovali demem. A nakonec ještě něco pro příznivce práce tohoto týmu. Před časem totiž Obsidian uzavřeli smlouvu se společnosti Sega ohledně vývoje úplně nové RPG série. Feargus Urquhart, ač nic konkrétního o této záležitosti neprozradil, je zjevně nadšen představou, že budou moci pracovat pro změnu na něčem vlastním, a že přitom nebudou zatíženi jakoukoliv licencí nebo ničím, co by omezovalo jejich kreativitu.

zdroj: Firingsquad

korgull

Nejnovější články