Nekonečně rozmanité Borderlands
zdroj: tisková zpráva

Nekonečně rozmanité Borderlands

16. 8. 2007 18:18 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Převratná technologie pro vytváření obsahu poskytne tisíce unikátních misí a situací, po svých i na kolech. + PRVNÍ OBRÁZKY

Základní informace o žánrové směsici Borderlands víte od včerejška a oficiálně oznámena byla před chvílí. Překvapivě však nikoli od UbiSoftu (Brothers in Arms) ani od SEGY (s ní se paktují na Aliens FPS), nýbrž od nového vydavatelského partnera Gearboxu - Take 2. Prezident vývojářů Randy Pitchford říká, že 2K Games s nimi sdílí vášeň pro posunování hranic a jejich šéf Christoph Hartmann mu přizvukuje, že tahle hra představuje důležitý evoluční krok v designu a technologii. O čem že to tak básní? O údajně revolučním systému pro vytváření herního obsahu, umožňujícím téměř nekonečně variant map, prostředí, nepřátel, zbraní, výskytu předmětů a přizpůsobování postav. Díky této technologii se tedy máte v Borderlands těšit na tisíce unikátních, náhodně generovaných misí a herních situací - jak po svých, tak v jezdících pasážích.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Po vzoru The Crossing kooperativní mód umožní vstoupit v jakoukoli dobu do rozehrané hry a prožít ten samý zážitek jako zrovna přátelé online. Vybrat si však budete moci i plnohodnotný singleplayer se silným sci-fi příběhem. V obojím se setkáte s vyladitelnými vozidly a realistickou fyzikou i animacemi postav, jejichž vlastnosti se budou postupem času vylepšovat. Na hře se pracuje velmi dlouho kvůli tomu, jakým programátorským oříškem byl princip jejího fungování. Vyjde o Vánocích 2008 pro PC / PS3 / X360 a bude podporovat hraní napříč platformami, stejně jako to bylo právě oznámeno u Brothers in Arms 3 nebo Turning Point: Fall of Liberty.
zdroj: PR, Shacknews

jd

Nejnovější články