Nebezpečně rychlý World in Conflict
zdroj: tisková zpráva

Nebezpečně rychlý World in Conflict

7. 4. 2007 22:22 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Že studená válka nemá s teplotou vůbec nic společného, přesvědčí RTS, jejíž tempo a vizuální dokonalost rozproudí krev v žilách.

Pokud byste chtěli byste vidět RTS, která svým vizuálním zpracováním nejspíš překoná Company of Heroes, zabrouzdejte do galerie ke švédskému titulu World in Conflict. Máme tam pro vás přes čtyři desítky dechberoucích screenshotů a že nejde jen o ve Photoshopu upravené padělky, nasvědčují třeba fotky na stránce The1Qwerty. Popisovat ty úžasné detaily, geniální výbuchy a překrásné modely nemá cenu - tohle musíte vidět na vlastní oči. Vedle vizuálního zpracování postaveném na DirectX10 se kolegové rozplývali nad prací s kamerou. Používat ji šlo prakticky ve všech možných úhlech pohledu, takže nebyl problém projíždět bojištěm i jako v klasické FPS. Po vydání samotné hry (září 2007 v rámci edice Games for Windows) plánují autoři vypustit veškeré své editační nástroje, aby pokud možno co nejvíce podpořili hráčskou komunitou. A když už jsem u toho vypouštění, hodilo by se říci, že již na začátku léta by se měla objevit otevřená beta. Ale již tento měsíc bychom se snad měli dočkat nějakých detailů o singleplayeru - že by konečně odhalili třetí stranu konfliktu?

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Jelikož bude World in Conflict zasazen v sice alternativní, ale jinak celkem realistické minulosti, můžete se těšit nejen na skutečné jednotky, ale i reálná místa, kde je budete komandovat. Hodně zajímavě zní tzv. celoměstské bitvy, například v Seattlu, který má mít reálnou rozlohu asi 370 kilometrů čtverečních. Další účastníci novinářské prezentace, IGN, zase ocenili vysoké tempo hry, multiplayerovým bitvám přímo šité na míru. Jeden příklad za všechny – když nedej bože přijdete o všechny své jednotky, obdržíte body pro jejich „výrobu“ rychleji než protivník, abyste se mohli co nejdříve vrátit do boje. Stejně tak se líbila extrémní nutnost vlastnit šikovně poskládanou armádu. Jde to prý až tak daleko, že třeba jedna protiletecká jednotka je schopná zdevastovat celou letků Apachů ještě dříve, než se k ní vrtulníky vůbec dostanou.

Na závěr doporučuji shlédnout parádní, takřka sedmiminutový Combat briefing trailer (144 MB, lokální mirror), v němž vám Martin Walfisz z Massive Ent. představí World in Conflict od hlavy až k patě. Přes příběh se dostane k systému získávání jednotek, normálnímu hraní a nechybí ani demonstrace několika vychytávek. Je to vlastně komplexní a zábavné videopreview, které vám o titulu řekne vše potřebné.
zdroj: IGN, The Wii Gamers, The1Qwerty, RTSCommunity

moolker

Nejnovější články