Mimořádně realistický Battlefield 3
zdroj: tisková zpráva

Mimořádně realistický Battlefield 3

22. 3. 2011 17:59 | Preview | autor: levis |

Nejnovější číslo OPM přineslo pár novinek, převážně technického rázu, o střílečce...

Nejnovější číslo OPM přineslo pár novinek, převážně technického rázu, o střílečce Battlefield 3. EA v rozhovoru vypráví o tom, že třetí díl je první s implentovanou technologií tzv. přechodnému renderingu, který můžete znát z Killzone 3 nebo LittleBigPlanet 2. Právě díky tomu bude třetí Battlefield vykazovat mimořádně realistický ráz, ať už se tím myslí tlumené sluneční světlo v interiérech, hluboké stíny nebo odlupující se omítka ze zdí.

Na výsledném dojmu se samozřejmě podílí i audio, které vzniklo navrstvením několika různých nahrávek přes sebe. Nový engine Frostbite 2 vyniká právě schopností přehrávat jednotlivé vrstvy přes sebe a umně je míchat v reálném čase, což autorům poskytuje mnohem větší flexibilitu než v předchozích dílech série. Výtvarník Gustav Tilleby z DICE v článku také naznačil, že neobvyklá míra destrukce by mohla hrát i nějakou roli v multiplayeru, kde budou všechny budovy zničitelné. Ohledně podpory pohybového ovladače PlayStation Move nebo 3D se autoři prý ještě stále nerozhodli.

Nejnovější články