Jiný přístup Guild Wars 2 k end game obsahu
zdroj: tisková zpráva

Jiný přístup Guild Wars 2 k end game obsahu

14. 9. 2012 16:15 | Preview | autor: Adam Homola |

Vývojáři z ArenaNet se na oficiálním webu Guild Wars 2 podělili o principy designování a přístupu k end game obsahu, které jsou poměrně netuctové a odlišné od tradičního přístupu konkurence. Tam musíte často dosáhnout maximální úrovně, odgrindovat si stovky hodin a teprve potom uvidíte ten opravdický end game, ty největší bossáky a nejzajímavější události. Přesně tomu se chtěli v Guild Wars 2 vyhnout. Chtěli tyhle zajímavosti a epické momenty rozsypat po celé Tyrii, cpát vám bossáky pod nos každou chvíli a neškudlit si to jen pro top hráče, co jsou na maximálním levelu.

Už ze začátku hry se každá rasa střetne se svým vlastním velkým bossem, což má být jen taková malá ochutnávka věcí příštích. Vývojáři samozřejmě nevystřílí všechnu munici na startovní čáře a nechávají si i nějaké trumfy pro postavy na maximální 80. úrovni. Není to ale nic dramaticky jiného. Nic, co byste se museli složitě učit a viděli poprvé v životě. Na osmdesátce budou bossové větší a drsnější, souboje epičtější a okolnosti naléhavější. S jednotlivými vrstvami end game obsahu se ale potkáváte už od začátku hry.

“V Guild Wars 2 bylo naším cílem postupně budovat na základech, které jsme vám ukázali předtím a pořád vás bavit novými způsoby, bez ohledu na úroveň vaší postavy. Každý nový zážitek, nový dungeon a nový obří boss je pro nás šance přidat další vrstvu obtížnosti, nebo vás naučit nějaký zajímavý úhel vaší profese a toho, čeho můžete docílit, když spojíte síly s ostatními hráči,” tvrdí tvůrci na oficiálním webu.

Vývojáři se chlubí tím, že end game pro ně neznamená jen souboje s obřími bossáky a dali do hry i možnost craftování legendárních zbraní ze vzácných materiálů. A když se procraftujete až na samotný konec, budete mít možnost vyrobit unikátní zbraň se speciálními efekty. Takovou zbraní pak můžete vzít po hlavě velké bossáky, kteří jsou rozesetí po celé Tyrii a nejsou omezení jen na dungeony pro nejvyšší levely.

Trošku mírumilovnějším hráčům pak tvůrci umožňují “kompletovat svět” - objevovat regiony, výhledy (panoramata!), waypointy, zajímavá místa apod. Jednoduše pro každého něco. Což je super a absence něčeho takového mě osobně vyhnala kdysi z WoWka. Nechtělo se mi právě levelovat na šedesátku/sedmdesátku a pak dávat dohromady grupy o čtyřiceti lidech. Moc “práce” a málo zábavy.

“Start Guild Wars 2 je jenom začátek. Když je teď hra v rukou hráčů, můžeme se začít soustředit na přidávání nových typů událostí, nových dungeonů, nových bossů, nových odměn a nových míst, které budou moct hráči objevovat. Naše společná cesta teprve začíná a já doufám, že se uvidíme ve hře,” uzavřel článek na webu Mike Zadorojny.

Jak připadá jiný “end game” vám? A jste už někdo osmdesátka, která rube ty největší bossáky?

Nejnovější články