Jak se daří Project Offset?
zdroj: tisková zpráva

Jak se daří Project Offset?

15. 10. 2009 20:20 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

O fantasy akci od Intelu nebylo dlouho slyšet, ale vývoj prý zdárně pokračuje.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Vyjma jednoho jarního videa s pádem meteoritu nebylo o fantasy FPS Project Offset - tedy jakémsi černém koni Intelu, který koupil malé vývojářské studio Offset Software - dlouho slyšet. Teprve vedoucí designér Yeong-hao Han tak nějak potvrdil, že vývoj hry dobře pokračuje. Podle něj se autoři výtvarně nechali inspirovat arabskou, jihoasijskou i indickou kulturou. Všechny se je nějakým způsobem pokusili spojit dohromady a udělat z nich neotřelý svět fantasy.

Yeong-hao mimo to zmínil, jaké otázky tvůrci při vzniku hry řeší. "Těch je spousta," tvrdí. "Dám vám příklad: modelujete prostředí a máte před sebou kámen, se kterým si můžete opravdu vyhrát, dát si na něm záležet a nechat ho udělat fakt téměř opravdovým, měl by pak třeba milion polygonů. "Ale tady je ta otázka: je lepší mít jeden kámen s milionem polygonů anebo milion kamenů o jednom polygonu?"

Konečně pak designér řekl, proč že se mu hra dobře dělá: z velké části je to prý díky internímu editoru Offset, kde všechno probíhá v reálném čase. Vývojář tak třeba něco upraví na modelu domečku, stiskne Play a hned si ho může ve hře prohlédnout ze všech stran, proběhnout se kolem atd.

Project Offset je ve vývoji pro PC a vyjde nejdříve příští rok - více v našem zpravodajství:

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Pád meteoritu z Project Offset  [27.3.2009 10:10 - levis]
Na zádech ještěra i trolla ve fantasy Project Offset  [15.10.2007 12:12 - ls]
Odhalen Project Offset  [5.6.2005 19:19 - korgull]

zdroj: PR

levis

Nejnovější články