To tu ještě nebylo Když jsem poprvé slyšel o hře Hitman: Codename 47, snažil jsem si vybavit hru, ve které by byl hlavním hrdinou nájemný vrah (pro neznalé angličtiny – to je překlad slova Hitman). Abych řekl pravdu na žádnou jsem nepřišel, nejblíže k tomuto „povolání“ mají asi zločinci na volné noze jako například v GTA či stařičkém Quarantine, kteří občas také někoho „uklidili“. Další podobnou profesí je třeba i zloděj Garret z Thiefa, ale nájemný vrah tu myslím ještě nebyl. Pokud nic jiného tak minimálně výběr hlavního „hrdiny“ bude na této hře originální. Podle zatím zveřejněných informací to však vypadá, že celá hra by mohla být velmi zajímavá a tak si o ní teď povíme něco bližšího.
Nelehká profese Věc se má asi tak, že se ocitáte v kůži geneticky upraveného zabijáka, který je naprogramován plnit bez otázek rozkazy, zabíjet bez slitování a bez výčitek. Nebo takový alespoň má být, ale skutečnost je (jak už to tak bývá) trošičku jiná. Nakonec se ocitnete uprostřed města a jelikož neumíte nic jiného než zabíjet stanete se nájemným vrahem. Poté, co splníte pár „zakázek“, si vybudujete si poměrně slušnou pověst a dostanete se k lukrativnějším (ale také obtížnějším) úkolům. To se ale nemusí líbit konkurenčním zabijákům a tak se kolikrát stane, že sám budete muset před nějakým tím Hitmanem prchat.
Vše se zdá být v nejlepším pořádku, ale postupně Vás začínají trápit otázky týkající se Vaší minulosti a začínají se ozývat i výčitky svědomí. Začnete tedy pátrat po vlastní minulosti a nakonec se možná dozvíte, kým jste kdysi byli a jak se z Vás stal Hitman. Příběh bude relativně členitý s množstvím dějových zvratů a postraních úkolů. Chybět nebude ani spousta in-game animací, které budou příběh rozvíjet a doplňovat.
Místo činu Hra je zasazena do blízké budoucnosti, kde se setkáme s obřími nadnárodními korporacemi, které vedou bezcitní magnáti a které vykořisťují ostatní chudáky. Hra Vás zavede jak do luxusních rezidencí boháčů tak i do temných uliček plných zločinu, kde se nějaká ta mrtvola hravě ztratí. Okolní svět bude žít vlastním životem a přitom bude reagovat na Vaše akce. Pokud budete běhat po ulici se samopalem, těžko se Vám podaří nevzbudit pozornost někam nepozorovaně proklouznout. Podobná interaktivita je přítomná ve většině nových her podobného ražení, Hitman jde však ještě o něco dál.
pokračování |
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
|