Po včerejších prvních detailech dnes následuje oznámení The Godfather II oficiální cestou. Tisková zpráva EA Czech uvádí, že hra se bude inspirovat stejnojmenným druhým dílem filmu a zároveň románu Maria Puza:

Rozšířený herní systém v úchvatném otevřeném světě The Godfather II vychází z populárního modelu první hry a posiluje roli charakteristického ovládacího schématu celé série s názvem BlackHand. To nyní obsahuje ještě živější kontaktní souboje, nové kombinace úderů a agresivní taktiku a akci. V The Godfather II budou hráči bojovat po boku osobně vybraných mafiánů se zvláštními schopnostmi a specializacemi. Rovněž každý člen rodiny je „odborníkem“ v určitém oboru, například v demolicích, žhářství, technice, první pomoci atd. Jako don hráč vládne rodině, posílá své muže do akcí a sám vyráží v doprovodu ostatních na jiná místa. Kombinace strategie organizovaného zločinu a brutálních akčních scén BlackHand zcela odlišuje The Godfather II od jiných her v prostředí otevřeného světa.
„V 60. letech měl don jen takovou moc, jakou disponovala jeho rodina,“ říká Hunter Smith, výkonný producent The Godfather II. „Hierarchická kultura organizovaného zločinu nám připadala zajímavá. Vést gangsterský klan ve světě, kde je hlavní hodnotou loajalita k rodině, je něco, o čem jsme se domnívali, že by šlo použít jako nový strategický prvek pro tento herní žánr. Přesně o tom je také Don’s View – naplánovat strategii k vyšachování konkurentů jednoho po druhém. Don’s View je v kombinaci akce a strategie natolik jedinečný, že od základů mění pravidla hraní v otevřeném světě v cosi zcela nového.“
zdroj: PR