Ghost Recon: Future Soldier s podporou Kinectu
zdroj: tisková zpráva

Ghost Recon: Future Soldier s podporou Kinectu

7. 6. 2011 15:29 | Preview | autor: Jan Vitík |

Během tiskové konference Microsoftu na E3 bylo představeno ovládání pomocí Kinectu v novém dílu ze série Ghost Recon, s podtitulem Future Soldier. Prezentován byl režim modifikace zbraní „Gunsmith“, který s pohybovým ovládáním vypadal velmi efektně a vyvolal nadšené výkřiky a potlesk diváků v sále. Pouhým roztažením rukou rozložíte zbraň na jednotlivé součástky. Ty pak lze jak pohybem, tak hlasem vyměnit za lepší nebo vhodnější pro potřebu dané mise. A pokud nechcete ztrácet čas s jednotlivostmi, stačí říci, na který typ boje chcete sestavit zbraň (boj zblízka, střelbu na dlouhou vzdálenost) a hra to udělá za vás. Údajně takto lze složit až 20 miliónů různých zbraní.

Pohybem však lze provozovat i samotnou střelbu. Podle předváděčky na pódiu musíte být v lehkém podřepu a náklonu dopředu. Lehce nataženou rukou zatnutou v pěst následně míříte, zatímco druhou máte u těla a rozevíráním prstů „mačkáte spoušť“. Na první pohled to sice vypadá zajímavě, ale těžko si představit, že v této poloze odehrajete delší časový úsek, nehledě na otázku přesnosti míření v chaotičtějších bojových situacích.

zdroj: Archiv

V traileru dostáváme velmi názornou exkurzi po bojišti, kdy v takřka zastaveném čase a vážnou hudbou v pozadí vidíme každý průstřel hlavy a každý výbuch. Důraz je kladen na nadstandardní technologické vybavení vojáků a přesně naplánovaní a načasování celé akce. Opět bude kladen větší důraz na týmovou kooperaci a bez solidní spolupráce nelze uspět.

Šéf Ubisoftu Yves Guillemot na pódiu oznámil, že podporu Kinectu budou mít všechny budoucí hry ze série Tom Clancy.

 

Games.cz E3 2011 speciál vám přinášejí sponzoři Conquest Entertainment a Electronic Arts.

Nejnovější články