Na Falloutu 3 začali pracovat koncem roku 2004 (tedy půl roku po získání licence) pouze v pár lidech. Než vyšel Oblivion vloni na jaře, bylo na tento projekt alokováno pořád jen 10 vývojářů, ale nyní je pro Bethesdu jasnou prioritou a dělá na něm většina týmu. "Vždy míváme velmi dobou preprodukční fázi, kdy zkoušíme nejrůznější návrhy, koncepty nebo vytváříme prototypy," vysvětluje Howard důvod, proč jsme dosud ze hry nic neviděli. To se má brzy změnit, pokud vše půjde jak po drátkách. Po vzoru Oblivionu by snad i Fallout 3 měl být velmi rozlehlý a mít otevřený konec.
Update 21.1. - šíří se zvěsti o nahrazení soubojů na tahy bitkami v reálném čase (prý jsou až moc akční) a použití modifikovaného GameBryo enginu (z Oblivionu), tudíž zřejmě půjde hrát jak ve first-person, tak i third-person pohledu kamery (thx MadBrahmin).
zdroj: OXM