Z ní se můžete dozvědět, že třeba získávání zlata je docela rovnoměrně rozděleno do tří oblastí, které mají velmi podobné podíly. Nejvýdělečnější jsou klasické odměny za soutěže na mapách a za “dailies” a “monthlies” - tahle kategorie si pro sebe urvala celých 31 procent. V závěsu jsou s 25 procenty dynamické události, a hned za nimi jsou s 23 procenty Tasks (questy). Klasické questy, zabíjení a interaktivní předměty jsou pak až na konci koláče.
Co se týče profesí, tak bezkonkurenčně vede Jeweler (vyrábí šperky). Pak dlouho nic, nic, nic, a pak je Leatherworker (vytváří středně těžké brnění), skoro stejně je na tom Tailor (vytváří lehké brnění). Pak je menší propad, kde trůní Armorsmith (vytváří těžké brnění), pak Weaponsmith (zbraně na blízko), Huntsman (zbraně na dálku). Poslední dvě profese na pokraji zájmu jsou Artificer (magické zbraně) a Cook (jídlo).
Infografika vám pak ještě prozradí, kolik procent hráčů kontroluje kolik bohatství, a jak si v tomhle stojí Guild Wars 2 v porovnání s Amerikou, nebo třeba jaké materiály se nejčastěji nakupují na Trading Postech. Na infografiku se můžete podívat zde: