Paradox na E3 přivezl také hratelný build námořní strategie Commander: Conquest of the Americas neboli pomyslného nástupce oblíbené East India Company. Odehrávat se bude zhruba na přelomu 14.-15. století a slibuje epické bitvy i propracovaný ekonomický model. První polovina dema se odvíjela z taktické mapy, kde předvádějící založil několik kolonií na území od Kanady až po severní hranice dnešních USA. Hned od začátku prý budete čelit těžkým rozhodnutím, třeba jaké stavět typy budov - na výběr tu budou vládní/úrady, dále ty související s morálkou obyvatelstva (kostely) anebo továrny. Přírodní suroviny ve hře sbíráte automaticky, pokud jsou v dosahu vaší kolonie, takže čím víc se město bude rozrůstat, tím větší bude i jeho produkce. Jakmile budete mít nashromážděno dost surovin na výrobu konkrétních potravin, např. kofeinu a koky, můžete už i vesele začít vyvážet.
Intuitivní herní interface vás upozorní, když nastavíte nevhodnou obchodní trasu, a vše budete často konzultovat se svými poradci, kteří vám během hraní také zadají nějaké konkrétní úkoly. Postupem času mezi poradci ale vznikne napětí a postupně vás začnou směřovat proti sobě, k čemuž byste ovšem dospěli tak jako tak: jak třeba duchovnímu vysvětlíte opakované investice do armády a naopak? Čím méně s vámi poradci budou spokojenější, tím vám bude klesat rating i důvěryhodnost. Co se bitev týče, narozdíl od East India Company budete tentokrát mít pod palcem až patnáct lodí naráz a každému plavidlu půjde udělovat konkrétní příkazy - včetně takových drobností, jako je třeba výběr munice do děl.
Commander: Conquest of the Americas vyjde v červenci pro PC - více v našem zpravodajství:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Commander Conquest v duchu East India Company [11.2.2010 16:16]
Commander Conquest pod drobnohledem [1.2.2010 13:13]