zdroj:
tisková zpráva
Minule jsme si zhruba představili Commander: Conquest of the Americas neboli nepřímého nástupce strategie East India Company od týchž vývojářů. Narozdíl od "prvního dílu" se v něm však můžete těšit na jiný systém správy kolonií: dostanete na výběr, zda svoji kolonii chcete vést ryze jako satelit zameřený na produkci surovin (např. velryb nebo bavlny) anebo jako tzv. superkolonii, kam se suroviny naopak vyváží.
Zde probíhá jejich produkce, balení a i následný export zpět do Evropy. Stejně tak ovšem bude možné nedostatkové suroviny jednoduše měnit s dalšími mocnostmi, nebudete-li s nimi tedy samozřejmě ve válečném stavu.
Co bude mít hra s East India Company naopak společného, je možnost cvičit piráty a korzáry, zkrátka celou tu chásku mořských vlků, lupičů a budižkničemů. Tyhle krimininálníky nicméně patrně nebudete chtít nechat se volně pohybovat po svých koloniích, proto je nejsnáze zaměstnáte ve flotile.
Piráti budou pochopitelně svým lodím velet mnohem agresivnějším způsobem než disciplinovaní absolventi lodních akademií, byť tu patrně bude i riziko jejich možného útěku na volné moře. A vždy se vyplatí mít na paměti i to, že stejnou taktikou disponuje i nepřítel.
Jako nejcitlivější místo vhodné k napadení se v době Commandera jevily obchodní cesty, po nichž cestují bohaté a slabě ozbrojené lodě - a právě na nich si piráti smlasknou nejvíc. Čekejte tedy opět řadu námořních bitev, do nichž se naráz zapojí až třicet lodí. Ovládat to celé budete moci buďto s taktickým přehledem shora anebo přímo jako kormidelník jedné z lodí.
Commander: Conquest of the Americas pro PC vyjde koncem roku pro PC - více v posledním článku.
11. 2. 2010 16:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |
Co bude mít strategie od Paradoxu společného se svým předchůdcem?
zdroj: IGN