V sci-fi fantasy RTS Worldshift od bulharských Black Sea Studios se proti sobě postaví tři strany: lidé se svými opancéřovanými vojáky a roboty, magii a kouzla ovládající šamanské kmeny a tajemná Hive, nejspíše sestávající z insektoidů (více o příběhu zde). Autoři na letošní GC předvedli jednu úroveň v husté džungli a blíže popsali tzv. Ability Grid neboli možnost přidělovat jednotkám speciální předměty. Ty vojákům zvýší sílu nebo dočasně propůjčí lepší bojové schopnosti. Předměty přitom budou k nalezení pouze v dungeonech pod zemí, kam se vypravíte s bojovými jednotkami mlátit hordy potvor a bossů jako z Diabla (na podobném principu fungovalo RTS/RPG Dragonshard).



Na homepage autoři kromě nových screenshotů představili také pár lidských jednotek: v hierarchii bude nejvýš postavený lord (zřejmě hrdina/ústřední jednotka), pod ním čtyři důstojníci (mezi nimi soudce aneb těžce vyzbrojený voják s aurou přidávající spolubojovníkům na síle) a šest jednotek včetně vojáka a mechanického Rippera, vybaveného ostrými pařáty pro boj na blízko. Worldshift sice nejspíš nevyjde dřív než příští rok, autoři už ale našli světového distributora, jímž budou Black Inc (pobočka RTL Games). V Rusku hru vydá Akella a v Bulharsku pak sami Black Sea Studios.