Meče         a lži         Někdy v listopadu bylo mnoho příznivců RPG dost zklamaných, protože byla         zrušena hra LMK, neboli The Lady, the Mage and the Knight. Příčinou nebyl         pomalý postup vývoje hry, ale peníze prostě došly. Dva vývojáři Larian         Studios a Attic se nepohodli a rozhodli se jít každý svou vlastní cestou.         Od té doby Attic stále na své stránce představuje LMK, zatímco Larian         před nedávnem přišel s oznámením své vlastní hry, Divinity: The Sword         of Lies. 
          Lidé, kteří se zajímali o vývoj LMK se budou cítit jako ryba ve vodě.         Podobnosti mezi LMK a Divinity nejsou náhodné a to jsou pro každého zainteresovaného         jistě dobré zprávy.
   Příběh Divinity se točí okolo světa,         na který přichází válka a chaos, přičemž mír zde byl již nejspíše přiliš         dlouho. Orkové se shromažďují a připravují se na invazi do civilizovaného         světa. Přicházejí zlé časy. Jste učedníkem mocného kouzelníka Zandalora         a jste vyslán k jeho starému příteli. Když dorazíte na hrad Stormfist,         zjistíte že kníže byl zavražděn. Vrah neponechal nic náhodě, takže důkazů         mnoho nezanechal. Pomalu se začínáte zamotávat do příběhu, který se před         vámi odvíjí.
  Vaše         role          Divinity je isometrické RPG naplněné nepřáteli, silnou magií a ještě silnějším         příběhem. Hra může být asi nejlépe popsána jako mix mezi Diablem a Baldur’s         Gate se špetkou Ultimy. Obsahuje také několik nestandardních vlastností,         které ji odlišují od ostatních RPG. Jeden z nejpropracovanějších systémů         je způsob, jakým je zpracována vaše družina. Místo systému Might & Magic         nebo Baldur’s Gate se tvůrci rozhodli vložit vám do rukou jen jeden charakter.         Na různé úkoly se k vám přidávají další postavy, které ale nemůžete kontrolovat.         Pomůžou vám během boje, ale když se nebude nic dít, půjdou si vyřizovat         svoje záležitosti :)
          Toto řešení může býti dvojsečné. Na jedné straně je příjemné, že boj bude         z jejich strany automatický, takže se budete moci plně soustředit na svoji         vlastní postavu. Ale postavy zase povedou svůj vlastní život, takže budou         moci opustit vaší partu kdy se jim zlíbí. A hlavně si mohou odnést i část         vašeho vybavení, které jste jim svěřili, stejne jako v sérii Ishar. Tato         čás mi velmi připomíná hraní Diabla přes Battle.net, kde jste ale mohli         alespoň požádat, aby určité věci vrátil. Každopádně to hru oživí originálním         prvkem. 
  pokračování  | 
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
 
  |