Divine Divinity
zdroj: tisková zpráva

Divine Divinity

29. 3. 2000 0:00 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Divinity: The Sword Of Lies - previewAutor: Falconer & GOnDaRPublikováno: 29.března...


Divinity: The Sword Of Lies - preview

Autor: Falconer & GOnDaR
Publikováno: 29.března 2000

Meče a lži
Někdy v listopadu bylo mnoho příznivců RPG dost zklamaných, protože byla zrušena hra LMK, neboli The Lady, the Mage and the Knight. Příčinou nebyl pomalý postup vývoje hry, ale peníze prostě došly. Dva vývojáři Larian Studios a Attic se nepohodli a rozhodli se jít každý svou vlastní cestou. Od té doby Attic stále na své stránce představuje LMK, zatímco Larian před nedávnem přišel s oznámením své vlastní hry, Divinity: The Sword of Lies.

Lidé, kteří se zajímali o vývoj LMK se budou cítit jako ryba ve vodě. Podobnosti mezi LMK a Divinity nejsou náhodné a to jsou pro každého zainteresovaného jistě dobré zprávy.


Příběh Divinity se točí okolo světa, na který přichází válka a chaos, přičemž mír zde byl již nejspíše přiliš dlouho. Orkové se shromažďují a připravují se na invazi do civilizovaného světa. Přicházejí zlé časy. Jste učedníkem mocného kouzelníka Zandalora a jste vyslán k jeho starému příteli. Když dorazíte na hrad Stormfist, zjistíte že kníže byl zavražděn. Vrah neponechal nic náhodě, takže důkazů mnoho nezanechal. Pomalu se začínáte zamotávat do příběhu, který se před vámi odvíjí.

Vaše role
Divinity je isometrické RPG naplněné nepřáteli, silnou magií a ještě silnějším příběhem. Hra může být asi nejlépe popsána jako mix mezi Diablem a Baldur’s Gate se špetkou Ultimy. Obsahuje také několik nestandardních vlastností, které ji odlišují od ostatních RPG. Jeden z nejpropracovanějších systémů je způsob, jakým je zpracována vaše družina. Místo systému Might & Magic nebo Baldur’s Gate se tvůrci rozhodli vložit vám do rukou jen jeden charakter. Na různé úkoly se k vám přidávají další postavy, které ale nemůžete kontrolovat. Pomůžou vám během boje, ale když se nebude nic dít, půjdou si vyřizovat svoje záležitosti :)

Toto řešení může býti dvojsečné. Na jedné straně je příjemné, že boj bude z jejich strany automatický, takže se budete moci plně soustředit na svoji vlastní postavu. Ale postavy zase povedou svůj vlastní život, takže budou moci opustit vaší partu kdy se jim zlíbí. A hlavně si mohou odnést i část vašeho vybavení, které jste jim svěřili, stejne jako v sérii Ishar. Tato čás mi velmi připomíná hraní Diabla přes Battle.net, kde jste ale mohli alespoň požádat, aby určité věci vrátil. Každopádně to hru oživí originálním prvkem.

pokračování

Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva



Nejnovější články