Deus Ex 3 oficiálně
zdroj: tisková zpráva

Deus Ex 3 oficiálně

26. 11. 2007 19:19 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Po staletí pátrá lidstvo po své nátuře, ale jedna odpověď potlačí všechny ostatní... + PRVNÍ INFO & TEASER TRAILER!

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Když jste v květnu zaslechli o návratu slavné série Deus Ex (recenze jedničky z r.2000 a recenze dvojky z r.2003), byly to jen takové plány, které se mohou, ale také nemusí naplnit. Šéf francouzského Eidosu si tehdy v televizi pustil pusu na špacír o procesu zakládání nové pobočky v Montrealu. Jistou bylo jen nepodílení se designéra a stvořitele značky Warrena Spectora, který kutí něco svého pod Junction Point Studios.

Dnes, po půl roce ticha, vše potvrdil generální ředitel Eidos-Montreal, když v rozhovoru pro server Gamasutra oficiálně oznámil Deus Ex 3 jako jejich první titul. Pracuje na něm interní tým sestávající z části aktuálních 80 zaměstnanců firmy, která by se do 2009 měla rozrůst na čtyřnásobek, ale na jednom projektu nebude pracovat více než 100 lidí. Ty má nalákat, že i druhou hrou od Eidos-Montreal bude obrození nějaké známé série. Podle nového firemního webu (primárně náborového) mají být cílovými platformami současných projektů PC / X360 / PS3, ačkoliv nikde se výslovně neuvádí, že Deus Ex 3 bude pro všechny z nich.

Avšak nejdůležitější novinkou je nedávné schválení konceptu Deus Ex 3, takže už nic nebrání tomu, aby se práce na hře naplno rozjely. Co o ní zatím víme? Moc toho není. Žánrově pochopitelně opět půjde o futuristickou first-persno akci s RPG prvky. Premisou teaser traileru je pátrání lidstva po své skutečné nátuře, jež probíhá po staletí, ale jedna odpověď prý brzy potlačí všechny ostatní...

zdroj: Archiv


Deus Ex 3 teaser

Nijak nepřekvapí slib, že hra bude využívat nějakou next-gen technologii ani že se svými ambicemi zařadí mezi AAA tituly. Naopak méně obvyklá je proklamace tvůrců, že rozhodně nebudou nikam spěchat. Narozdíl od jiných studií, která něco chrlí rok co rok jak na běžícím páse, si na vývoj Deus Ex 3 vyčlenili nejméně 24 měsíců, aby předešli odkladům, stresu a souvisejícím negativním vlivům na kvalitu produktu = datem vydání nejdříve Vánoce 2009.

Ptáte se, proč projekt oznamují už teď, když z něj ještě dlouho nemají co ukázat? Důvod patrně spočívá ve faktu, že Eidos/SCI je dlouho na prodej a pořád se nedaří najít kupce, kvůli čemuž minulý týden klesla hodnota akcií o čtvrtinu - tohle oznámení by s tím něco mohlo udělat.
zdroj: GamaSutra, homepage a další

jd

Nejnovější články