Co řekli Remedy o Alan Wake
zdroj: tisková zpráva

Co řekli Remedy o Alan Wake

21. 1. 2010 14:14 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

V rozhovoru se dotkli rozdílů mezi denními a nočními misemi a také se jasně vyjádřili o demu.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Členové oficiální hráčské komunity kolem Alana Wakea si čerstvě užili hodinového chatu s vývojáři. A během těchto dialogů samozřejmě zazněla spousta užitečných střípků a útržků informací:
  • Většina akčních scén se bude odehrávat v noci, kdežto ve dne bude hra sledovat víc příběhovou linku hry - připomeňme, že v Alanu Wakeovi bude denní dobu určovat sama hra, tzn. nepůjde o kontinuálně fungující cyklus dne a noci. Mimochodem, ty změny denní doby nejsou jen symbolické, mají prý hrát výraznou roli i v samotném příběhu.

  • Otevřený herní svět by prý Alanu Wakeovi neseděl proto, že by narušoval dramatickou stavbu příběhu, např. ve chvílích, kdy se má zrychlovat nebo hráče nahnat do nějakých konkrétních míst.

  • Autoři se při hledání lokací inspirovali severozápadním pobřežím USA, kde pro potřeby výtvarníků pořídili zhruba čtyřicet tisíc snímků např. z okolí jezera Crater Lake nebo městečka Astoria.

  • Alan Wake je prý mnohem propracovanější a hlubší postavou než Max Payne, "úžasný chlapík, ale trochu povrchní, protože mu jde jen o pomstu".

  • Remedy, jejichž tým dnes čítá skoro dvakrát tolik vývojářů, co v době Maxe Paynea 2, už si interně stanovili datum vydání hry (v rámci jara 2010) a důsledně se ho drží, prozradit konkrétní den ale ještě nechtějí a také nepočítají s uvolněním demoverze před vydání hry.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Maxe Payna napsal Alan Wake  [11.12.2009 20:20 - levis]
Pronásledován lesem v Alan Wake  [14.11.2009 12:12 - jd]
18 minut kamerové nahrávky Alan Wake  [10.11.2009 10:10 - levis]

zdroj: oficiální fóra

Nejnovější články