- Většina akčních scén se bude odehrávat v noci, kdežto ve dne bude hra sledovat víc příběhovou linku hry - připomeňme, že v Alanu Wakeovi bude denní dobu určovat sama hra, tzn. nepůjde o kontinuálně fungující cyklus dne a noci. Mimochodem, ty změny denní doby nejsou jen symbolické, mají prý hrát výraznou roli i v samotném příběhu.
- Otevřený herní svět by prý Alanu Wakeovi neseděl proto, že by narušoval dramatickou stavbu příběhu, např. ve chvílích, kdy se má zrychlovat nebo hráče nahnat do nějakých konkrétních míst.
- Autoři se při hledání lokací inspirovali severozápadním pobřežím USA, kde pro potřeby výtvarníků pořídili zhruba čtyřicet tisíc snímků např. z okolí jezera Crater Lake nebo městečka Astoria.
- Alan Wake je prý mnohem propracovanější a hlubší postavou než Max Payne, "úžasný chlapík, ale trochu povrchní, protože mu jde jen o pomstu".
- Remedy, jejichž tým dnes čítá skoro dvakrát tolik vývojářů, co v době Maxe Paynea 2, už si interně stanovili datum vydání hry (v rámci jara 2010) a důsledně se ho drží, prozradit konkrétní den ale ještě nechtějí a také nepočítají s uvolněním demoverze před vydání hry.
Maxe Payna napsal Alan Wake [11.12.2009 20:20 - levis]
Pronásledován lesem v Alan Wake [14.11.2009 12:12 - jd]
18 minut kamerové nahrávky Alan Wake [10.11.2009 10:10 - levis]
zdroj: oficiální fóra