ArenaNet v posledních týdnech sypou stále větší kvanta informací o onlinovce Guild Wars 2: nejprve to bylo představení nového systému tzv. dynamických událostí, díky kterému by vaše postava nikdy neměla dostat jeden quest dvakrát, později pak možnost rozvětvení příběhů a směřování k jednomu z mnoha možných konců. Nejnovější vymožeností jsou pak hráčské aktivity, jimiž se půjde bavit, když zrovna nebudete mít co lepšího na práci. Jak vám zní třeba barové rvačky? Při jedné z nich vám hra sebere zbraň a hodí vás do zvláštního módu, v němž můžete jako zbraň využívat pouze kterýkoliv předmět z místnosti, jako třeba sklenice od piva. Podle autorů prý tyto rvačky představují vítané vybočení z jinak přísně nalajnovaného a organizovaného systému soubojů, který vás bude provázet celou hrou. A nejinak tomu bude třeba s jakousi pomyslnou matějskou, kde asi (nejspíš z pohledu první osoby) budete moci zastřílet na terč. Za to, jak si ve rvačce nebo na střelnici povedete, vás pak hra nějak patřičně odmění, a události budou reflektovat i přítomná NPC.



Guild Wars 2 vyjde příští rok pro PC - více v našem zpravodajství:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Co vás čeká v Guild Wars 2? [21.5.2010 15:15]
Kouzelnice z Guild Wars 2 [11.5.2010 10:10]
Sjednoceni hrozbou z Guild Wars 2 [14.4.2010 10:10]