Eric Flannum, hlavní designér onlinovky Guild Wars 2 prozradil spoustu nového nejen o bojovém systému hry:
- Některé skilly vás zvýhodní, pokud protivníka napadnete zezadu či ze strany, vliv na váš úspěch bude mít i vzdálenost od nepřítele.
- Pokud se válečník postaví třeba postavě, která si kolem sebe vytvoří statické pole elektřiny, bude se must nasměrovat tak, aby mohl soupeře prostřelit ze správného úhlu.


- Prvních pět skillů v hráčově inventáři se bude vztahovat k tomu, co postava drží v ruce.
- Většina profesí dovolí vybavení postavy dvěma sadami zbraní najednou.
- Pokud narazíte na kámen, budete ho moci zvednout a po někom hodit, přiblížíte-li se naopak ke katapultu, půjde se jej zmocnit a začít nepřítele bombardovat.
- Střetnete se s obrem Jotunem, který po vás bude házet obří meče a jindy vás čeká třeba ochrana včelího hnízda před agresivním medvědem.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Sjednoceni hrozbou z Guild Wars 2 [14.4.2010 10:10]
Změny a novinky v Guild Wars 2 [21.12.2009 16:16]
Pětice ras z Guild Wars 2 [8.12.2009 21:21]
zdroj: GS