Dnes navazujeme další hrstkou informací o psychologickém akčním thrilleru Alan Wake na nedávný výtah z rozhovoru s vývojáři:
- Pokud některou z postav ve městě zachvátí temnota, bude to nevratný proces, tzn. nebude možné ji světlem "vyléčit".
- Hra má mít pouze jeden jediný, důsledný a uspokojující konec, tzn. nehrozí více zakončení, nebo to, že by se děj hry rozluštil až pozdějším stažitelným obsahem. Autoři si přesto nechali otevřená vrátka, a v případě, že by hra zaznamenala úspěch, jsou připravení z Alana Wakea udělat sérii.
- Momentální interface hry ze screenshotů a videí už byl nahrazen nějakým dokonalejším, který autoři brzy odkryjí.
- Bullet-time byl charakteristický pro Maxe Paynea, kdežto u Alana Wakea k němu ve hře dojde jen v některém obvzlášť pamětihodném (= naskriptovaném) momentě a obecně dost zřídka.
- Hra se nemá odehrávat jen v lesích a městečku Bright Falls, autoři totiž přichystali i plejádu jiných a dosud neprozrazených geografických lokací.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Co řekli Remedy o Alan Wake [21.1.2010 14:14 - levis]
Maxe Payna napsal Alan Wake [11.12.2009 20:20 - levis]
Pronásledován lesem v Alan Wake [14.11.2009 12:12 - jd]
zdroj: oficiální fóra