Hlavní designér akčního RPG Deus Ex: Human Revolution vyzradil u příležitosti Gamescomu '10 další info o hře:
- Celkem zabere okolo dvaceti hodin, pokud se budete věnovat všem nepovinným questům, protáhne se zhruba na třicet (totéž co první díl). Autoři chtějí zapracovat i možnost si pak hru znovu projít se všemi augmentacemi.
- PC verze hry využije všech předností DirectX 11 a hraje se prý jinak i proto, že s myší lze pohodlněji zaměřovat než s konzolovým ovladačem. Fanoušci z toho vyvozují, že na PC budou mít postavy hitpointy a proto budete muset přesněji mířit, aby se vykompenzoval zážitek konzolistům.



- Definitivně byla vyloučena možná podpora Kinectu nebo PlayStation Move, zatím to nevypadá ani na podporu 3D brýlí.
- Navzdory autoregeneraci, krycímu systému a častým akčním scénám jde pořád o RPG a spoustu času budete trávit průzkumem lokací a upgradováním postavy.
- Betatesteři prý často psali, že chtějí zabít tu či onu postavu, což podle vývojářů značí, že NPC v hráčích úspěšně vyvolávají emoce.
- Misi, v níž máte za úkol infiltrovat márnici na policejní stanici, získat implantát z kostry a uprchnout, půjde řešit násilným útokem, stealth schovávanou, nebo improvizací, kdy postavy ukecáte, obalamutíte atd.
- Ve hře bude fungovat klasická motivace, takže za obtížný quest vám bude vždy slíbena pořádná odměna.
- Stačí několik kulek a jste okamžitě mrtví, vyvrací autoři pochybnosti o tom, že zjednoduší systém automatického uzdravování.
- Už se začalo pracovat na DLC, která začnou vycházet hned po vydání.
- Jako inspiraci autoři uvádí např. filmy Blade Runner, Johnnyho Mnemonica, japonské anime Ghost in the Shell nebo knihy Raya Kurzweila.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Deus Ex 3 na veletrhu E3 [15.6.2010 09:09]
První in-game screenshoty z Deus Ex 3 [4.6.2010 22:22]
Další podrobnosti o Deus Ex 3 [12.3.2010 23:23]
zdroj: diskusní fóra Eidosgames