„Fantasy Age of Empires“ strategie Bannermen se chystá do otevřené bety

Windows

- Oznámení autor: Patrik Hajda Komentáře: 0

Z dálky sice tento titul vypadá jako možný čtvrtý díl historické strategické série Age of Empires, ale po bližším ohledání zjistíte, že svět realtimové strategie Bannermen je na rozdíl od historického zasazení protkaný kouzly. Novinka s příjemným závanem minulosti vychází již koncem aktuálního měsíce, ale ještě předtím si ji můžete vyzkoušet v otevřené betě.

Jediné, co pro svou účast v betě musíte udělat, je poskytnout svůj email autorům hry z Pathos Interactive na jejich oficiální stránce. Pak už jen stačí mít čas v rozmezí od 8. do 10. února a vyzkoušet si základy hry Bannermen bez tahání kreditky.

Otevřená beta vás nechá nakouknout do příběhové kampaně poté, co si projdete tutoriálem, ale dovolí vám vyzkoušet i skirmishe proti počítači i živým hráčům, a dokonce se počítá s onlinovým multiplayerem s hodnocenými zápasy.

Plná hra vyjde na počítačích 21. února a zahrne v sobě výše zmíněné módy v plnohodnotné podobě. V případě multiplayeru to znamená souboj až osmi hráčů, v případě příběhové kampaně tažení Lorda Berriana napříč zemí Valtoria s cílem porazit zlého Lorda Karthora. Připravte se na spoustu nových jmen, a snad také na dobrou hru.

Tagy: strategie fantasy multiplayer realtime

Zdroje: PC Gamer

Novinky na CZC.CZ

Související videa

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.