Ve verzi 1.6, která by měla teoreticky vyjít společně se singleplayerovým Condition Zero, se Aztec objeví ve značně pozměněné podobě. Zmizí blesky, které tu a tam prořízly oblohu, což se u některých hráčů projevovalo lagem. Budou použity nové textury a celkově bude struktura mapy upravena k vyššímu FPS a tím i lepší hratelnosti. Zmizí tenké škvíry mezi kamennými kvádry a stěnou, kterými se dalo šmírovat i střílet (zejména mezera u vstupu na most na straně T byla tímto pověstná).
Podobně jako nedávno v Trainu bude v některých lokacích pozměněno osvětlení a odstranit by se měl i bug, kdy jste se mohli zabít zaseknutím mezi stěnu a kamenný kvádr stojící u ní. U pokládek se objeví klasické označení A nebo B a za zmínku stojí i kompletní předělávka mostu, který nyní bude tvořen dřevěnými příčnými prkny oddělenými mezerami dost velkými na to, aby šlo skrz ně sledovat dění nad i pod mostem. Jedná se tedy vesměs o změny dílčí, které nijak celkovou osvědčenou geometrii mapy nemají měnit.