Spekulace o termínu Vampire: Bloodlines
zdroj: tisková zpráva

Spekulace o termínu Vampire: Bloodlines

24. 10. 2004 18:18 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Asi nejrozšířenější informací o chystaném first-person akčním RPG Vampire: The Masquerade - Bloodlines je fakt, že to bude po Half-Life 2 druhá hra na světě, která využije unikátní engine Source od Valve.

Na jejím vývoji podle předlohy papírového RPG od White Wolf pracuje studio Troika (Arcanum, Greyhawk), které prý podle GameSpotu v současnosti už s pracemi na hře finišuje.

Známý americký on-line obchod EBGames uvádí jako datum vydání Vampire: Bloodlines 16.listopad 2004. Ačkoliv oficiálně nechtěl tuto informaci nikdo z Activisionu okomentovat, pokud by tomu tak skutečně bylo, vyšla by hra prakticky ihned po Half-Life 2. Tím by ale stále splňovala podmínky dohody, podle které nesmí vyjít pouze před HL2. Jak v nedávném rozhovoru pro HomeLan potvrdil Doug Lombardi z Valve, žádná další omezení pro její vydání (například určitý časový odstup od vydání HL2) jednoduše stanovena nejsou.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Ať už tedy bude datum uvolnění Vampire: Bloodlines jakékoliv (tipujeme ale spíš až prosinec), jisté je, že finální verze nebude navzdory původním zprávám obsahovat multiplayerovou část. Dokončení jejího již započatého vývoje a vychytání chyb by si totiž vyžádalo ještě spoustu dalšího času, který v Troice jednoduše nemají. O to větším zážitkem prý bude singleplayer, ve kterém se ujmete role vampýra, žijícího v dnešním Los Angeles a sloužícího vampýřímu princi. Příběh se má odehrávat ve čtyřech částech města (Hollywood, Santa Monica, Downtown a Chinatown), z nichž každá bude mít svůj unikátní nádech i specifické obyvatele.

Svoji postavu (mužskou či ženskou) si přitom budete moci hned na začátku vybrat ze sedmi různých klanů, které určí její základní charakteristiky a rovněž způsob hraní. Některé klany jako třeba se Brujah se specializují na boj, jiné zase na manipulaci atd. Více jsme o jednotlivých skupinách psali zde. Za zmínku či spíše zdůraznění pak stojí ještě fakt, že hra bude obsahovat real-time bojový systém jako v klasických střílečkách, což je ale patrné už i ze screenshotů. Na druhou stranu dostanete vždy i jiné možnosti, jak se s danou situací vypořáda (vyjednávání, stealth postup), takže krvavé řežby nebudou ve hře nezbytnou nutností.

Pokud vám unikly předchozí informace o herním soundtracku, najdete je v této novince, 13 čerstvých screenshotů s tajemným nádechem je připraveno v galerii.
zdroj: GameSpot, HomeLan, IGN

kate

Nejnovější články