Ten byl, jak jsme psali v Krátkých zprávách, odložen z března až na září 2006. Tvůrci z UbiSoftu tedy získali půl roku času navíc, aby titul skutečně splňoval přísné next-gen požadavky a mohl pohodlně dosednout na trůn pro krále stealth third-person akcí, čemuž nasvědčovalo duo in-game trailerů ze začátku února.



Od té doby se vynořilo mnoho preview, ale ve srovnání s tím naším prosincovým jen málokteré přineslo nějaké opravdu nové nebo zásadní informace, co by se nevěděly dříve. Z řady vybočuje konzolový časopis OXM, podle nějž nebude Sam Fisher v úplně každé misi obdařen brýlemi (např. v pouštní bouřce), ale když ano, využije u nich nový druh vidění, tzv. Wave vision dovolující spatřit elektromagnetické a zvukové vlny. X360 verze Double Agenta, na které pracuje separátní 165-členný tým, bude obsahovat detailněji zpracované levely, pod čímž si máme představit například větší počet okolo se vyskytujících spoluvězňů v base nebo jejich častější vzájemné bitky (oproti PS2/Xbox). Vlastníci této konzole od Microsoftu prý také získají jeden level navíc a nějakou dodatečnou výstroj.
Verze hry pro ostatní platformy rozhodně nebudou pouhou konverzí, nýbrž nabídnou jiné bonusy: PS2/Xbox s dvěma misemi ve Flashback duchu, s dodatečnými 8 minutami filmečků a 15 offline kooperativními misemi, zatímco na PC zase získáme 2 alternativní mapy, 9 MP levelů ve Versus módu/co-op nebo možnost boje pod vodní hladinou (podrobnosti).