Ani na IGN, kde měli možnost vyzkoušet si multiplayer tohoto hack‘n’slash RPG, nad titulem nelámali hůl. Poměrně neobvyklou, ale rozhodně příjemnou vlastností, se stane možnost uložit si svůj dosavadní postup síťovou hrou a v pařbě pokračovat třeba až příští den, kdy se objevíte u znovuzrozující fontánky, kterou jste minule navštívili jako poslední. Fajn je také to, že budete moci importovat svého hrdinu ze singleplayeru. A zmínku si zaslouží i přítomnost vestavěného editoru a to jak pro SP, tak MP.



Chybět nebudou ani hromadné bitky, kde se proti sobě postaví frakce čítající až sedm členů. Pokud bojujete ve skupince, peníze a zkušenosti budou rozdělovány souměrně mezi všechny členy. Logicky to ovšem neplatí v otázce vybavení – když třeba vybojujete nějaký vzácný předmět, vlastnit ho bude moci pouze jeden ze skupiny. Samozřejmostí pak bude možnost obchodovat a vyměňovat kořist s jinými hráči. Lagy nebyly kolegy z IGN zaznamenány a pokud se hra trošku trhala, bylo to spíš její celkovou náročností než síťovým kódem (ofic. HW nároky zní: 3GHz procesor, 1 GB RAM, 128 MB grafická karta).
Po světě Titan Quest budou rozesety svatyně s různými účinky. Jeden typ vás vyléčí, druhý zlepší útok vaší postavy a narazíte i na ty, které zvýší počet zkušeností obdržených za zabitého nepřítele. Po připojení pochopitelně budou k nahlédnutí různé žebříčky řazené dle pingu či počtu připojených antických hrdinů. V naší galerii najdete sadu 15 pěkných screenshotů. Líbí? Pak vězte, že již za necelý týden, konkrétně 26. června, tahle paráda vychází v zahraničí. U nás se tak stane v srpnu a to v české verzi, kterou si samozřejmě můžete předobjednat z GameShopu.