Max Payne 2 média
zdroj: Archiv

Max Payne 2 média

30. 9. 2003 16:16 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Rockstar Games dnes uvolnili nová média z dokončované third-person akce Max Payne 2, která z hlediska atraktivity možná překonávají i Half-Life 2 nebo DOOM III.

Řeč je o osmi dalších screenshotech a především druhé kompilaci krátkých videoukázek přímo z hraní, jež si můžete stáhnout přímo od nás ve dvou verzích - buď 16 MB low-res DivX nebo 86 MB high-res WMV9.

Ve čtyřminutové podívané zaujmou hlavně efekty fyzikálního Havok enginu, s kterým se setkáte doslova na každém kroku a bude jinak použitý i třeba v Deus Ex 2. Každý předmět ve hře má totiž své parametry a váhu, podle níž reaguje při zásahu nebo kolizi s něčím. Například hned na začátku videa v nemocnici vyvolá mrtvý nepřítel pád beden a poliček u stěny, které na jeho tělo poté sletí, o chvíli později zase někdo jiný pádem z okna domu zavadí o pod ním ležící prkna a barely. Posmrtné animace nepřátel tedy v Max Payne 2 nejsou naskriptované a ta samá situace může při opakovaném hraní skončit trochu jinak. Jediné, co nepůsobí realistickým dojmem, jsou do vzduchu vymrštěné krabice nebo osoby, s kterými jakýkoli zásah provádí těžko uvěřitelné akrobatické přemety, jako by vážily pouhých pár kilogramů (viz i minulé ukázky).

Obrázek zdroj: Archiv Obrázek zdroj: Archiv Obrázek zdroj: Archiv
nové obrázkykompletní galerie

Dále ve videích spatříte týmovou kooperaci se třemi parťáky v opuštěné ulici, bleskový útěk z vybuchující budovy nebo odstřelování sniperkou, včetně oblíbeného efektu, kdy kamera z blízka sleduje letící kulku až ke svému cíli. Všechny informace o náplni Max Payne 2 shrnula Kate před týdnem v preview, nicméně z aktuálních článků na GameSpy, GameSpotu a PC.IGN vyplynulo na svět pár dalších skutečností. Tak třeba nových zbraní má být (oproti prvnímu dílu) celkem pět, z nichž ale byly zatím odhaleny jen dvě - jednak MP5, která umožní rychlou opakovanou střelbu i při zazoomování, a pak brokovnice Striker z 80. let. Bullet time ve verzi 2.0 má zase odměňovat hráče tím, že za více zabitých nepřátel se Max při zpomaleném režimu bude moci pohybovat rychleji.

Na německé fansite Max Payne Zone citovali šéfa 3DRealms z diskusního fóra ohledně zvýšené rychlosti renderování Max-FX enginu, který je optimalizován hlavně pro menší vnitřní lokace. Plná verze hry, která vyjde pro PC už 15. října (předobjednávka na Tiscali GameShopu, 1159 Kč), v současné době zabírá 1,7 GB, takže se odhaduje, že se bude šířit na třech stříbrných plackách. Začalo se hovořit též o hratelném demu Max Payne 2, ale definitivní slovo o jeho termínu zatím nepadlo.
zdroj: Shacknews, GameSpy a další

jd

Nejnovější články