Hellgate: London oficiálně
zdroj: tisková zpráva

Hellgate: London oficiálně

27. 4. 2005 10:10 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Namco Hometek a Flagship Studios oficiálně oznámily Hellgate: London, RPG hrané v pohledu z vlastních očí (jako Vampire: Bloodlines), aby se lépe navodila klaustrofobická atmosféra postapokalyptického Londýna pod útokem démonů.

Tisková zpráva však nepřínáší nic, co by čtenáři Tiscali Games nevěděli už měsíc z preview - tedy velký důraz na nekonečně dlouhou hratelnost s náhodně generovanými levely i místy výskytu nepřátel, přítomnost rasy Templářů kombinující futuristickou technologii se starodávnými artefakty či flexibilní systém dovedností a kouzel. Hlavní událostí dneška se tak staly první nescanované screenshoty ve vysokém rozlišení, kterých do galerie přibylo hned deset a doprovodily teaser-video z loňského E3 (8 MB, MOV, žádné ukázky ze hry, pouze sled reklamních sloganů a artworků).

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Situaci zachraňuje čtyřstránkový článek na PC.IGN, který přeci jen nabízí pár nových informací o tomto projektu od Billa Ropera a jiných ex-Blizzard osobností stojících za Diablem nebo Warcraftem. Zbraně a skilly na blízkost i na dálku, které svou rozmanitostí a unikátností připomínají MMORPG, se snaží navrhnout tak, aby uspokojily hráče singleplayeru i kooperativního módu. Oproti tomu PvP (vzájemné souboje hráčů) ještě zvažují, protože není sranda perfektně vybalancovat 100 různých vylepšovatelných druhů výzbroje (půjde používat i dvě zbraně současně). Ta pomůže k potírání nepřátel dělících se do čtyř základních skupin - Beasts (tupá stvoření běžící přímo k vám ala Serious Sam), Necros (zombíci pojídající obyvatele města), Spectral (éterické bytosti čerpající energii z mrtvol) a Demons (nejsilnější a nejvíce inteligentní záporňáci, kteří spolu koordinují postup).

Až dokončíte hlavní příběhovou linii Hellgate: London nebo si dosyta užijete vedlejších questů, budete prý moci v hraní dále pokračovat a pomoci lidem k navrácení Londýna do obyvatelné podoby. Padla také zmínka o licencování známé fyzikální technologie Havok, která poslouží jako nadstavba vlastního herního enginu. Termín vydání veřejně deklarován není, ale určitě se s hrou, nacházející se momentálně v ranné fázi vývoje, nesetkáme dříve než příští rok.
zdroj: Blues, IGN

jd

Nejnovější články