Dílo začíná nabírat konkrétních tvarů, starý Aurora renderer byl nahrazen novým, který se jmenuje Electron, což si ale mj. vyžádalo i spoustu úprav v kódu, a zároveň se dokončují také hlavní opravy editoru. Že mají tvůrci v úmyslu hráčům nabídnout nejlepší možnou kvalitu asi netřeba zdůrazňovat. Nicméně spoustu práce mají ještě před sebou a jak uvádějí ve svém rozhovoru pro Gamespot, trpaslíci prý zlato pro "gold master" disk teprve kutají, takže hru neočekávejte v obchodech dříve než v létě. Možná byste v této souvislosti měli také vědět, abyste se na to mohli řádně připravit, že hru nerozchodíte, pokud nebudete vlastnit kartu, která nemá podporu minimálně pro shadery 2.0. Ale teď už se na Neverwinter Nights 2 pojďme podívat, protože k nám do galerie dorazila nová várka screenshotů.



Příběh Neverwinter Nights 2 má co do činění s jednou postavou z historie Sword Coast - King of Shadows (králem Stínů). Vaše putování začne v osadě ve West Harbor. Král Stínů toto dosud jinak mírumilovné městečko napadne a vy se se svým hrdinou ocitnete přímo v centru útoku, který naštěstí ale přežijete. Nicméně události zde vzbudí pozornost jistého Lorda Nashera v Neverwinter a vy budete vtaženi do kolotoče záhad a intrik. Zprvu nebudou mít obyvatelé Neverwinter o vašem hrdinovi valné mínění, protože pochází z venkova. Správnou reputaci si budete muset vybudovat vlastními silami, ale časem se dozajista stanete dost obávaným a respektovaným. Významnou roli v rámci příběhu sehrají také někteří vaši kumpáni. Ty mimochodem budete moci při soubojích přímo ovládat, stejně jako budete mít přístup i k jejim inventářům.
Jinak vývojáři se prý nyní soustředí hlavně na singleplayer a modifikační nástroje, to ale neznamená, že multiplayer nějak zanedbají. Dušují se, že co do funkčnosti můžete očekávat prakticky totéž, co nabízela první hra a předpokládají, že s rozšířením flexibility jejích nástrojů se jim podaří tento mód udělat ještě zábavnějším. Jo a pozor, byly spuštěny oficiální stránky.