Její hlavní devizou bude Siege editor otevřený všem tvůrcům přídavků a modifikací, tudíž herní doba okolo 50ti hodin single-playeru nebude znamenat ani zdaleka konec zábavy. Podle aktuálních rozhovorů na GameSpy a PC.IGN mají dokonce některé Ultima Online shardy (něco jako třeba český DarkParadise) v plánu přejít na engine Dungeon Siege a v něm vytvářet své nové světy a dobrodružství. Do sekce screenshotů jsme dnes přidali tucet nových obrázků (thx to Alenka ;), z nichž některé, jako například tento s dvěma draky sálajícími oheň, vypadají opravdu dokonale.



Datum vydání Dungeon Siege nebyl dosud upřesněn, odhaduje se to na letošní podzim, ale finální slovo v této věci bude mít samozřejmě vydavatel Microsoft (doufám, že tam někoho nenapadne udělat tuto hru Xbox exclusive ;) Více se o Dungeon Siege dočtete v našem článku zde:
Často slýcháváme "žádné načítání mezi levely", ale málokdy se to vývojářům povede tak, jak slibovali. Bude Dungeon Siege první s touto vlastností dotaženou k dokonalosti? Úrovně, domečky a dungeony, vše je spojeno do jednoho ohromného herního světa. Zní to nudně, ale když dodám, že útěk do bezpečí předchozího levelu zde zkrátka neexistuje, asi zpozorníte. Nepřátelé nebudou omezeni žádnými hranicemi, jako v jiných hrách. Pokud je opravdu naštvete, prahnouc po vaši krvi vás budou pronásledovat až na kraj světa a nezastaví je ani schodiště do jiného patra.
